Snažila jsem se přijít na to co by mohlo Amy ohrozit. Jediná věc která mě napadla byla že by za to mohlo stýkaní se s Alex. Po celém těle mi projel mráz a to bych nebyla já kdybych nezačala hned myslet na to nejhorší. Okamžitě jsem volala na Mattův mobil ten to ale nebral. Nejspíš ještě spal. Tak jsem mu napsala sms.
Já: Ahoj Matte potřebovala bych poradit mám dojem, že se něco stane Amandě.
Asi po půl hodině mi Matt odepsal.
Matt: Proč si to myslíš??
Já: Nebudeš mi věřit, ale někdo mi to řekl.
Matt: Cože? Jak jako někdo?
Já: To nevím neviděla jsem té osobě do obličeje
Matt: Tak jí zavolej nebo jeď za ní domů v sobotu je určitě doma.
Já: Ok hodíš mě tam?? Prosím
Matt: Určitě lásko za 15 min jsem u tebe
Nasedla jsem k Mattymu do auta a začala volat Amy ani jsem se nedivila když mi to nebrala. Dojeli jsme před Amandin dům ,, Mám tu čekat nebo odjet na trénink? '' zeptal se Matt starostlivě ,, Ne to je v pohodě pojedu autobusem '' odpověděla jsem ,, Ještě se ozvu '' řekl a usmál se, milovala jsem jeho úsměv vždy když se usmál udělaly se mu ďolíčky ve tváři.
Zaklepala jsem na dveře. Nikdo se neozval a tak jsem zazvonila na zvonek. Ven vyšla Amanda v černé mikině s nápisem FUCK a s roztrhanými kalhoty ,, Co chceš?! '' zeptala se vyloženě hnusným tónem ,, Chci ti pomoc '' odpověděla jsem a cítila se trošku zbaběle ,, A s čím jako?!! '' odsekla Amanda ,, Neměla by jsi se bavit s Alex, myslím že to pro tebe není moc bezpečné '' vykoktala jsem ze sebe byla jsem značně zaražená, takovou jsem Amy neznala ,, Myslet znamená h*vno vědět '' řekla uraženě a zavřela mi dveře před nosem. Věděla jsem že dnes už s ní nehnu a tak jsem se vydala na nejbližší autobusovou zastávku. Najednou začalo hustě pršet a byla bouřka já ve svých kraťáscích s tílkem a v plátěnkách jsem byla totálně promočená. Autobus mi ujel a další jel až za 40 minut. Byla jsem tedy nucena jít domů pěšky. V půlce cesty na mě někdo zatroubil a jel až moc blízko mě, uhla jsem a otočila se ,, Co troubíš ty magore! '' vyhrkla jsem ze sebe naštvaně. Po chvíli jsem si uvědomila že je to Matt. Stáhl okénko u spolujezdce ,, Kam to bude slečno '' řekl a šibalsky se usmál. Nikdy jsem nebyla tak ráda za shledání s Mattem. Naskočila jsem do auta ,, Domů prosím '' řekla jsem a usmála se. Asi po 10 minutách jízdy ,,Vystupovat slečno'' řekl Matt a zasmál se. Vystoupila jsem a Matt hned za mnou. Před autem mě chytil a objal začal mě líbat a já ho taky jemně mě kousnul do rtu poté jsme stáli v tom dešti asi 15 minut a moje bílé tílko bylo úplně mokré a tím pádem bohužel i průsvitné ,, Rád bych s tebou zůstal lásko, ale už budu muset jet '' řekl tak mile až mě to zahřálo u srdce ,, Dobře jdeš v pondělí do školy? '' vyptávala jsem se snažila se čas s Mattem prodloužit ,, Jasně, že je tak se uvidíme tam '' odvětil.
V pondělí po škole jsem šla nenápadně za Amy jelikož mi stále vrtalo v hlavě co by jí mohlo hrozit. Jako každý den šla s Alex. Šla jsem za nimi asi po 5 minutách zašli za roh do takového polorozpadlého domu se zabedněnými okny čekala jsem venku a po 15 minutách jsem vešla dovnitř to co jsem tam uviděla mě málem srazilo na zem.
ČTEŠ
Bad Side.
Teen Fiction,, Nehrab na mě ty debile!! '' zařvala jsem na něho. Po chvíli se z vedlejšího pokoje ozvala Kim ,, Ryane pojď jsem '' řekla a na to mě nechal a šel ke Kim. Rychle jsem šla k Amy ,, Pojď musíme jít! '' vyjekla jsem. Amanda jen zvedla hlavu a opět ji...