IV. Kapitola

49 1 2
                                    

Stálá jsem na školní chodbě a jelikož jsme dnes končily později kvůli odpoledce kterou máme každý čtvrtek až do šesti skoro všechna světla ve škole byla zhasnutá až na ty u hlavního vchodu.
Najednou jsem slyšela někoho za mnou ,, sss '' sykl někdo za mnou . V tu chvíli jsem se trošku lekla vůbec jsem to nečekala ale dobře jsem věděla že to mohl být jen někdo od nás ze třídy, čtvrtky končíme poslední mi 1.B. Otočila jsem se abych věděla kdo chtěl upoutat moji pozornost tím děsivým sykotem. Ale jelikož nesvítili moc světla vydělá jsem jen stín. Byla jsem zvědavá a zároveň trochu vyděšená ,, Kdo si? '' zeptala jsem se a dech se mi trošku zrychlil ,, To není podstatné jen si dej pozor '' odpověděla osoba ve stínu ,, Ale na co?! ''odpověděla jsem poněkud zmateně ,, Na Amy ''
Tak to jsem byla ještě víc zmatená. Než jsem stihla opět reagovat osoba se vytratila.
Se smíšenými pocity jsem šla domů, lehla si na postel a koukala do stropu. Přemýšlela jsem o tom co se mi snažila osoba říct. Třeba to je jen sranda nebo vážně něco Amy hrozí. Vyndala jsem si telefon z kapsy a najednou se zastavila mlátily se ve mě pocity. Chtěla jsem ji varovat ale zároveň jsem byla na ni až moc naštvaná. Po chvilce jsem zřejmě usla.
Probudilo mě klepání na dveře do mého pokoje ,, Meg už jsi vzhůru? Snídaně je na stole '' ozvalo se za dveřmi ,, Jo '' pronesla jsem rozespale ,, Tak se oblékni a pojď dolů '' řekla mamka. Podívala jsem se na sebe a jelikož jsem večer šula v oblečení ani jsem se oblékla a šla dolů do kuchyně. Sedla jsem si ke stolu ,, Mami kde je Jenn?? '' zeptala jsem se zmateně ,, Ve škole odešla před hodinou '' v klidu odpověděla což bylo divné bylo už 9:25 a já byla doma místo ve škole ,, Mami? Proč si mě nevzbudila?! '' řekla jsem trošku naštvaně s pocitem že dostanu poznámku za pozdní příchod do školy ,, Dnes budeš doma '' odpověděla ,, Proč ? '' vyzvídala jsem ,, Dnes si musíš skočit na úřad pro občanku '' byla jsem udivená občanku už přeci mám. Měla jsem tam špatně trvalé bydliště a tak mi ji musí prý předělat. Zeptala jsem se mamky jestli se můžu stavit u Matta a ona nebyla vůbec proti dokonce mi navrhla jestli bych tam nechtěla přespat. Souhlasila jsem a šla volat Mattovi. Ten souhlasil a byl nadšený. Vyrazila jsem na úřad a cestou na zpět jsem zajela i domů pro věci ,, Mami jedu '' zavolala jsem a z obývacího pokoje se ozvalo ,, Dobře a pozdravuj '' zabouchla jsem dveře a pospíchala jsem na autobus.
Když jsem dorazila před Mattův dům už mi otevřela jeho mamka ,, Ahoj Magan '' řekla velmi mile a já jsem se pousmála ,, Dobrý den paní Collinsová '' odpověděla jsem na její pozdrav ,, Matt je na hoře ve svém pokoji '' oznámila mi. A já se vydala na horu po schodech otevřela jsem dveře od jeho pokoje, ale Matt tam nebyl. V tu chvíli mě někdo ze zadu obejmul. Hrozně jsem se lekla a vyjekla. Otočila jsem se a tam stál Matt políbila jsem ho zeptala se jaký je dnes program. On se pousmál a řekl že se můžeme dívat na filmy, neměla jsem nic proti.
Asi okolo osmé večer jsme zapnuli dvd a pustili si film. Lehli jsme si na postel, která je hned naproti televizi asi v půlce filmu mě začal líbat a já jeho taky poté jsem si na ně k obkročmo sedla a políbila ho. Začal mě lechtat a já začala smát najednou mě otočil a já ležela pod ním jeho hořký dech jsem cítila na krku. Políbil mě na krk. Jak jsme se tak ''prali'' na posteli zaslechli jsme zaťukání na dveře nikdo nevešel bylo to jenom také to varování bychom se trošku zklidnili. Najednou jsme se začali smát ten večer jsem úplně zapomněla na mé problémy. Film skončil a mi šli spát ,, Miluju tě Meg '' řekl a já si myslela že se štěstím rozkočím ,, Já tebe taky '' řekla jsem a šli jsme si lehnout.

Bad Side.Kde žijí příběhy. Začni objevovat