Byla středa a já právě došla domů ze školy dnes jsme skončili dřív. Zazvonil mi telefon, zvedla jsem ho a byla jsem nadšená že mi volá Matt ,, Ahoj Miláčku '' pozdravila jsem ho do telefonu jeho reakce mě překvapila ,, Cože? Ty se ještě opovažuješ mi takhle říkat! '' vyhrkl ze sebe. Vůbec jsem to nechápala ,, Co? Nerozumím ti Matte co se stalo? '' zeptala jsem se ho zmateně ,, A to se jako ptáš ty mě?! '' odpověděl otázkou ,, Vůbec tě nechápu '' řekla jsem mu a on jen řekl ať si to rozmyslím a potom se ozvu. Zavěsil.
Šla jsem se osprchovat stáhla si vlasy do drdolu a zapla si facebook Matt byl online a tak jsem mu napsala(J-já a M- Matt)
J: Ahoj promiň ale vůbec nechápu co to mělo znamenat
M: Kimberly mi všechno řekla
J: Jak jako všechno?
M: No, všechno co se stalo v tom domě!
J: Všechno jsem ti ten den přeci řekla!
M: Ne neřekla!! Nelži mi!
J: Nelžu ti!!
M: Kim mi to sakra řekla!!
J: Vůbec nevím o čem mluvíš!
Poslal mi fotku na které jsem já s Ryanem v ten moment vypadalo jako kdybych po něm vyjela já.
M: Nevíš?!!
J: Ale tak to vůbec nebylo!! Přísahám !
M: Lhářko!!
J: Ani nevíš jak mě to zraňuje!
M: Kim říkala že si po něm vyjela a sváděla ho!
J: Cože?! Tak to nebylo!
M: Tak proč si mi to neřekla!
J: Bála jsem se žen když ti řeknu jak to bylo budeš naštvanej!
M: Co?! Jak to teda bylo?
J: To Ryan po mě vyjel nevím co mu bylo! Choval se jak magor
M: Meg nevím komu mám věřit...
J: Proč bych to dělala? Nemám jediný důvod!
M: Ok věřím ti, všechno dobrý?
J: Dobře :-)
M: Jsem rád že se to ujasnilo :-)
M: Promiň
J: V pořádku :*
M: Nechceš dnes přijít? :-)
J: A co kdyby si šel ty ke mě rodiče opět nejsou doma jeli za tetou i s Jenny vrátí se až v pátek :P
M: Ok za hodinu jsem u tebe :*
J: Budu se těšit :**
Zaslechla jsem zvonek u dveří bylo asi 20:00 v županu jsem šla otevřít. Stál tam Matt s kytkou ,, Ahoj Meg '' pozdravil a udělal krok do domu. Podal mi květiny já si je vzala a poděkovala ,, Nemáš hlad? '' zeptala jsem se ,, No docela i jo '' odpověděl a pousmál se. Zvedla jsem telefon a zavolala do pizzerie do 20 minut tu byl poslíček i s pizzou. Dala jsem pizzu do kuchyně ,, Jdu se převléknout '' oznámila jsem Mattovi. Vyšla jsem schody nahoru do pokoje. A sundala jsem si župan vzala si krátké šaty. Ve chvíli se za mnou objevil Matt odhrnul mi vlasy a dál mi pusu na krk. Uhla jsem ,, Děje se něco? '' zeptal se ,, Jen se nějak nedokážu uvolnit, je toho na mě nějak moc '' odpověděla jsem ,, A víš co na to pomahá? Alkohol'' škodolibě se usmál. Našla jsem doma whisky, vodku a zelenou, kterou jsem rovnou ze seznamu vyškrtla jelikož moje poslední setkání s ní zkončilo večerem v koupelně u záchodové mísy. Matt byl pro whisky a já pro vodku tak si každý pil to svoje.
Neuvědomila jsem si že jsem pila domácí vodku od tátova bráchy z Moravy. Vypila jsem toho víc než jsem chtěla a přestala se ovládat bylo mi ale skvěle konečně jsem zapoměla na mé problémy.
Seděli jsme s Mattem na sedačce a já jsem se na něj zadívala byl neuvěřitelně sexy. Sedla jsem si na něj a začala mu rozepínat kostkovanou červenou košili a líbat ho. Matt mě zarazil ,, Tak na to zapomeň'' zasmál se a košili si opět zapnul ,, Nenechám tě dělat něco čeho by jsi potom mohla litovat jen proto že jsi nalitá'' nikdy mě opilou neviděl a tak se jen smál.
Ráno jsem se probudila v posteli a měla jsem okno od 23:30 jsem si nic nepamatovala. Vedle mě ležel Matt s podepřenou hlavou o svou ruku ,, dobré ráno '' pozdravil mě a pousmál se. Přitiskla jsem se k němu. Poté se zvedl a šel se osprchovat. Podívala jsem je pod deku a zjistila že na sobě mám jen spodní prádlo ,, Matte?? '' zavolala jsem z postele do koupelny ,, Ano lásko? Ozvalo je nazpět ,, Co se večer dělo tak asi od půlnoci?? '' zavolala jsem znovu ,, Dokoukali jsme film a ty si se dobelhala do postele svlékla si šaty, lehla si do postele a já si lehl vedle tebe '' řekl a já se soustředila abych mu rozuměla. Hlava mi třeštila.
ČTEŠ
Bad Side.
Teen Fiction,, Nehrab na mě ty debile!! '' zařvala jsem na něho. Po chvíli se z vedlejšího pokoje ozvala Kim ,, Ryane pojď jsem '' řekla a na to mě nechal a šel ke Kim. Rychle jsem šla k Amy ,, Pojď musíme jít! '' vyjekla jsem. Amanda jen zvedla hlavu a opět ji...