IX. Kapitola

37 0 0
                                    

,, A k tabuli půjde... Amanda'' řekla učitelka a rozhlédla se po třídě ,, To jsem si mohla myslet už zase chybí'' řekla naštvaným tónem. Poslední dobou Amanda do školy nechodila měla neomluvenou absenci. A jak si asi domyslíte ve škole nebyla ani Alex.
Po škole jsem volala Amy i když jsem byla ještě před hodinou rozhodnuta, že jí nezavolám. Nebrala mi to, jako vždy. Došla jsem domů a volala jsem jí znovu. Opět nic tak jsem ji poslala sms. Měla jsem strach, že se jí něco stalo. Napsala jsem jí na fb a ani si to nepřečetla. Nová zpráva na fb, zaradovala jsem se, že mi odpověděla Amy. Omyl nebyla to Amy, ale Andrew.
A: Ahoj máš dnes čas?? :)
J: Ne
A: Jako ne na mě? :DD nebo opravdu
J: Jako ne na tebe
A: Škoda v kině dávají super film ;)
J: A co má jako být?
A: Chtěl jsem tě pozvat :)
J: Jako na rande?
A: A šla bys? :)
J: Ne
A: A jako na setkání s kamarádem? ;)
J: Nevím
A: Můžu se tě na něco zeptat??
J: Jo
A: Co proti mě máš? :D
J: Nebudu se scházet s jinýma za zády Matta
A: Co si jako myslíš že jsem? Nějakej děvkař nebo zloděj holek? :DD Chtěl jsem tě jen víc poznat
J: Tak Ok
A: Půjdeš?? ;)
J: Jo půjdu
A: Tak v 20:00 před kinem
J: Ve kterém??
A: V Imaxu :)
J: Dobře a na co jdeme?
A: To se dozvíš ;)
Jelikož bylo už pět šla jsem se osprchovat a obléct se. Rozpustila jsem si vlasy. Na sebe jsem si vzala světle modré džíny s tílkem a koženkovou bundu. Na nohy jsem hodina Vansky vínové barvy, stejnou barvu mělo i tílko. Oblékla jsem se jako na setkání s kamarádkou. Bylo sedm a tak jsem vyrazila.
Přišla jsem před kino kde už Andrew čekal. Měl na sobě tmavě modré sako s modrými džíny tričko měl černé a na nohou Vansky. Byl docela dobře laděný. Bylo vidět že posiloval. Pozdravil mě a natáhl před sebe ruce na obejmutí. Pozdravila jsem ho, ale jeho rukám jsem se obloukem vyhla. Jen se zasmál a šli jsme do kina.
Sedli jsme si na naše místa. Během filmu mi dal ruku kolem ramen. Protočila jsem panenky a ruku mu z ramen sundala. Po zkončení filmu jsme se spolu ještě chvilku bavili ,, Byl to dobrý film'' řekla jsem a čekala na vyjádření Andrewa ,, Já vím, už jsem ho viděl'' zasmál se ,, A proč jsme sem teda šli?? '' zeptala jsem se ,, Chtěl jsem tě vidět '' pousmál se. Cestou domů nás potkala Kim, jen pozdravila a to bylo vše ,, Můžu tě hodit domů? Jsem tu autem'' zeptal se aby řeč nestála ,, Ne díky i za večer'' odpověděla jsem. Popravdě přesně tohle jsem potřebovala abych na Amy opět zapomněla ,, Nemáš zač a uvidíme se ještě?'' Položil otázku když už skoro nasedal do auta ,, Jako kamarádi '' dodal s úsměvem ,, Možná '' odpověděla jsem a šla směrem na autobus.
Když jsem dojela domů před domem čekal Matt ,,Ahoj Matte'' usmála jsem se ,, Kde si byla ?'' zeptal se s neutrálním výrazem ,, V kině '' odpověděla jsem tentokrát už bez úsměvu ,, Slyšel jsem'' řekl a já ztuhla ,, Stavila se za mnou Kim'' dodal po chvíli ,, A co říkala?'' Vyptávala jsem se ,, Nic moc jen že si byla s nějakým klukem v kině a že vás potkala jo a podle toho co mi ho popisovala se mi zdá že vypadá jak ten kluk co tu minule byl'' řekl jako by nevěděl, že je to on ,, A co má jako být? '' zeptala jsem se stejně hnusným tónem jako on mě ,, No já jen že jsi šla takhle večer do kina s cizím klukem nic víc'' odpověděl stejným tónem jako před tím ,, Není to divný? Ještě nedavno jsi ho ani nechtěla vidět'' dodal ,, Končím '' řekla jsem jelikož moc dobře vím, že Matt je žárlivý až hrůza ,, To je vše co mi rekneš? '' zeptal se. Nechtěla jsem se vracet k minulosti a říkat mu odkud se s ním znám ,, Měj se'' řekl a nasedl do auta poté se už neozval.

Bad Side.Kde žijí příběhy. Začni objevovat