III. Kapitola

34 0 0
                                    

Tou dobou se Amanda hrozně změnila. Nejen vzhledem ale i chováním. Z přírodní brunetky se stala černovláska stejně jako byla Lexi. Začala se oblékat do zbytečně odvážných kousků přes její tlusté linky a nánosy řasenky jsem jí skoro nevyděla do očí měla druhou náušnici v uchu a propíchnutý spodní ret. Ani bych se nedivila kdyby měla tetování což naštěstí neměla prostě celkově mi připomínala Alex nebo-li Lexi jak jí ostatní říkali a nějak se to uchytilo. Původně mi Alex nijak zvlášť nevadila jelikož jsem jí moc neznala a nevěděla co je zač.
Neměla jsem vlastně ráda celou tu jejich skupinku, která zahrnovala Kimberly Diaz které každý říkal prostě jen Kim. Kim byla blondýna (platinová) a taky spala snad s každým klukem ze školy naštěstí ne s Mattem.
Dalším v jejich skupince byl John Rogers. Byl to sportovec, hrál fotbal za náš školní tým spolu s Mattem.
Poté zde byl i Ryan, který byl celkově zajímá osoba. Byl extrovert a od toho se odvíjel celý jeho život ať už šlo o cokoliv Ryan tam musel být. Ke všemu měl svůj komentář neustále o hodinách vyrušoval byl to bad boy a to se líbilo právě Amandě.
Posledním ze skupiny byl Steve byl to celkem pohodový a normální kluk na kterého letěly holky jako můry za světlem. Mě se nelíbil možná právě protože se o něj holky přetahovaly. V hlavě měl úplně vymeteno.
Nikdo nevěděl co je ta jejich skupinka zač a ti co to možná věděli radši nic neříkali. Ve škole máme spoustu skupinek tak už to na středních prostě chodí. Byli zde roztleskávačky a sportovci poté ti kterým učitelé neustále nadržovali, ti byli stále šikanování od čtvrťáků teda alespoň od těch hloupých co sotva prolézali. Dále mi prváci a také zde byli i druháci z tanečního zájmového kroužku. Taky třeťáci spolu s Mattem a Alexina skupinka, která se vymykala byli tam lidi různých věkových kategorií plus mínus rok nebo dva od sebe. Byli to smíchané všechni skupinky dohromady.

Bad Side.Kde žijí příběhy. Začni objevovat