Už jsem byla opravdu vystresovaná z těch věcí kolem mě. Ať už to byla hádka s Mattem nebo Andrew další samostatná kapitola je Amanda. Ta mě mrzela nejvíc.
Dnes bylo úterý a já se rozhodla že se půjdu Amandě omluvit. Bylo to jediné řešení. Zeptala jsem se mamky jestli by mě neodvezla k Amandě. Souhlasila jelikož to bylo po cestě do její práce.
Stálá jsem před Amandiným domem. Zaklepala jsem a otevřela mi její mamka ,, Dobrý den, je Amanda doma? '' zeptala jsem se zdvořile ,, Ne, říkala že je u tebe'' řekla s nechápavím výrazem ,, No já sem tady takže... '' řekla jsem a pokrčila rameny ,, Tak jsem to asi popletla'' odpověděla s úsměvem ,, To nevadí zatím se mějte dobře'' rozloučila jsem se a utíkala jsem na autobus. Teď už mi bylo jasný kde Amy je. Dojela jsem na zastávku u školy a rychle jsem utíkala k tomu hroznému domu kde jsem ji viděla naposledy.
Rychlostí blesku jsem otevřela dveře a vpadla dovnitř. Bylo tam až moc velké ticho z chodby jsem vyděla louži...krve. Začala jsem se hrozně bát, ale byla jsem přesvědčená že tam někde bude i Amy vlezla jsem dovnitř hlavní místnosti a otočila jsem se do leva. Byla tam Amy celá bledá opřená o stěnu v sedě. Rychle jsem se k ní rozběhla. A klekla si k ní. Srdce mi málem vyskočilo z hrudi. V slzách jsem se snažila zjistit jestli dýchá a poté nahmatat tep na ruce. Necítila jsem nic......... Amy byla mrtvá!.....Rychle jsem zavolala sanitku. Dostala jsem záchvat breku nemohla jsem ani dýchat ,, Proč?!!!!!'' Začala jsem řvát a zalikala jsem se slzami. Najednou jsem se otočila a za mnou stál Ryan s nožem v ruce. Hrozně jsem se lekla vstala jsem a pomalu jsem se vzdalovala. Všude mi tekly slzy ,, Co to ku*va děláš?!!!!! '' Začala jsem ječet. Koukala jsem se do jeho šílených očí. On se stále přibližoval ,, Co si jí udělal?!!!!!!'' Řvala jsem na něho a zároveň jsem se hrozně bála ,, Nic sama si toho vzala moc'' řekl a usmál se ,, Teď tě ale zabiju nechci tu svědky'' řekl s klidem. Já hrozně brečela. Věděla jsem že nemám šanci utéct. Zatnula jsem pěst a uhodila ho. On mě jednou ránou složil na zem, nebyla jsem schopna ani vstát. Jen jsem ležela a ten kretén si do mě ještě kopnul. Ležela jsem a z nosu mi tekla krev. Kopl si do mě znova v tu chvílí jsem přestala cítit ruku. Najednou se ozvala hrozná rána a dovnitř vtrhla policie okamžitě mu nasadili pouta a odtáhli ho pryč. Za nimi hned vběhli záchranáři. Vzali mě na lehátko a já se naposledy podívala na Amy vyděla jsem mlžitě.
Probudila jsem se v nemocnici se zlomenou rukou a nosem. Seděl tam taťka s mamkou a sestrou. Nevím jak dlouho jsem byla v bezvědomí. Ale bolelo mě všechno. V hlavě jsem si pořád přehrávala tu chvíli kdy jsem uviděla Amy. Rozbrečela jsem se ,, Bože Meg spustila mamka, tolik jsme se o tebe báli'' řekla a mírně se jí třásl hlas. Rozbrečela se ,, Mami co je s Ryanem?'' Zeptala jsem se ,, Půjde do vězením, teď ho čeká soud'' odpověděla a já jsem se uklidnila ,, A kde je Matt?'' Zeptala jsem se ,, Nechtěl přijít už jsme mu volali''.
Byl večer a já jsem stále byla v nemocnici, rodiče už šli domu. Přišla sestřička Dobrý večer neruším?'' Usmála se ,, Ne nerušíte'' odpověděla jsem ,, Za dveřmi je nějaký chlapec mám ho pustit dovnitř?? '' zeptala se ,, Určitě '' řekla jsem s doměnkou že je to Matt. Vešel, Rozbrečela jsem se a nevěděla jsem jestli štěstím a nebo smutkem. Nevešel Matt, ale Andrew ,, Ahoj krásko'' usmál se ,, Co tu děláš? Návštěvy už zkončily '' řekla jsem ,, A jak o mě víš? '' dodala jsem se ,, Já vím, můj táta to tady vlastní a vše mi řekl'' odpověděl a sedl si vedle mě na židli ,, Jak ti je??'' Zeptal se ustaraně ,, No... nic moc'' pousmála jsem se ,, Proč si přišel?'' Vyptávala jsem se ,, Protože mi na tobě záleží, od toho večera na tebe nemůžu zapomenout, máš v sobě něco zvláštního'' odpověděl a mě ztekla slza po tváři ,, Mám tě rád Meg '' řekl a já jsem se rozplakala. Měla jsem divný pocit. Byla jsem překvapená, naštvaná a zároveň jsem byla ráda.
ČTEŠ
Bad Side.
Teen Fiction,, Nehrab na mě ty debile!! '' zařvala jsem na něho. Po chvíli se z vedlejšího pokoje ozvala Kim ,, Ryane pojď jsem '' řekla a na to mě nechal a šel ke Kim. Rychle jsem šla k Amy ,, Pojď musíme jít! '' vyjekla jsem. Amanda jen zvedla hlavu a opět ji...