Sasuke yanında Menma ile Naruto'nun mezarını ziyarete gidiyordu. Naruto'nun ölümünün 10. yılıydı. O günden bu güne değişen birçok şey olmuştu. Sasuke bazı sebeplerden dolayı Sakura ile evlenmek zorunda kalmıştı. Bunun üzerine Menma reşit olur olmaz onunla iletişimini kesmişti.
Sadece Naruto'nun ölüm yıldönümünde birbirleriyle iletişime geçiyordu. O da evlenmek istemezdi zaten sevdiği birisi varken neden birisiyle evlenmek istesin ki?
Hayat bazen acımasız olabilir.
Menma babasının mezarını görünce ağlamaya başladı. Tüm gerçekleri hatırlamıştı. Bu dünyadan nefret ediyordu. Babasını görmek ve onunla mutlu bir hayat yaşamak istiyordu. Ama maalesef bu imkansızdı. Bu lanet insanlarla yaşamaktan nefret ediyordu. Babasına acımasızca bunları yaşatanları yok etmek istiyordu. Ama ne kadar güçlü olursa olsun imkansızdı. Çünkü o tek kişiydi.
Sasuke de her ne kadar istemese de ağlamaya başladı. İstemsizceydi. Sanki Naruto onun yüzünden ölmüş gibi hissediyordu. Belki biraz daha erken gelseydi yaşama şansı olabilirdi..
-----
Aradan 1 saat geçmişti. Menma ve Sasuke gitmeye hazırlanırken bir anda arkalarında bir ışık belirdi. Sasuke hemen savunmaya geçmişti.
???:Tch.. Lanet.. Gücüm azalmış gibi hissediyorum.
Sasuke ağlayacak gibi oldu. Çünkü karşısında sarışını duruyordu. Fakat mizacı biraz farklı gözüküyordu.
Sarışın sızlanmalarından sonra hafifçe başını kaldırdı. İlk gördüğü her zaman nefret ettiği kişiydi. Yanındaki kişi ise.. Onu görünce gözlerini inanamayarak açtı.
Naruto: M-menma? Lanet olsun öldüğünü düşünmüştüm! Buraya nasıl geldiğini hatırlıyor musun?!
Sasuke: Sen.. Neyden bahsediyorsun?
Naruto: Tch.. Menma benim geldiğim evrendeki bir insan çakrasından bunu hissediyorum.
Menma: Nasıl yani?
Naruto: Açıklayayım: Sen benim evrenimde benim ve aptal Uchiha'nın genleriyle yapılan birisin. Bir nevi çocuğumuzsun.
Sasuke: Peki Menma için değilse niçin buraya geldin?
Naruto: Lanet olsun. Yaşadığım evrenin sana ihtiyacı var.
Sasuke: Senin evrenindeki benden neden yardım istemiyorsun.
Naruto: Yaşadığın şeylere dayanamadın ve pes ettin. Senin o lanet benliğin yüzünden çok fazla güç harcadım!
Menma: Hangi evrende olursan ol her zaman pes ediyorsun.
Naruto: Her neyse fazla zaman kaybetmek istemiyorum. Bana elini ver.
Sasuke istemsizce hemen elini uzattı. Naruto Sasuke'nin elini tuttu ve gözlerini kapatıp odaklanmaya başladı.
İşini bitirdikten hemen sonra Sasuke'nin elini bıraktı. Sasuke ne yaptığını anlamak için eline baktı. Elinde bir ay işareti vardı.
Sasuke: Bu ne?
Naruto: Bu Rikudou'nun gücü. Gücümü toparladıktan sonra benim evrenime gitmemiz lazım.
Sasuke: Anladım. Fakat bu süre boyunca ne yapacaksın?
Naruto: Tabi ki de dinlenicem başka ne yapayım istiyorsun Sasuke?! Neyse şimdilik bunları es geçelim. Köy hâla aynı yerinde mi?
Menma: Seninle beraber köyü yok ettik.
Naruto: NE?! Ah...herneyse. O zaman siz şuan nerede yaşıyorsunuz?
Sasuke: Sunagakure'de yaşamaya başladık. Ama dinlenmek için oraya gidemezsin çünkü seni öldürmek isterler.
Naruto: O zaman benim başka bir evrende olduğumu onlara açıkla. Aksi hâlde ormanda yaşamak istemiyorum.
Sasuke sadece başını sallamakla yetindi. Kendini garip hissediyor ve ne yapacağını bilemiyordu.
~~~~~
Garip Bir Bölüm Oldu ( ̄^ ̄)
Full Konuşma İle Dolu Oldu (︶︿︶)
Devamını Nasıl Yazsam Bilemiyorum.
Şimdilik Bu Kadar.
Umarım REVENGE'in Devam Kitabını Seversinizz (◍•ᴗ•◍)