1 yıl geçmişti ve gitmek için zaman gelmişti. Naruto yanında Tsunade ve Kakashi ile Sasuke'nin gelmesini bekliyordu.
-----
Sasuke yanında Sakura ve Nora ile geliyordu. Sakura Naruto'yu merak ettiği ve Sasuke'nin evli olduğunu görmesi için yanında gelmişti.Naruto: Lanet olsun burada bir aile buluşması yapmıyoruz. Bizi bu kadar bekletmenin bedelini ödeyeceksin.
Sakura bu cümle karşısında sinirlenmişti.
Sakura: Senin yüzünden ailesini bırakıyor ve sen teşekkür etmen gerekirken bizi tersliyorsun! Kendini ne sanıyorsun ha?!
Naruto: Yani? Ne yapayım aileyseniz? Sırf sizin aile olmanızdan dolayı kendi sevdiklerim acı mı çeksin? Zaten çok kalmayacak merak etme.
Sakura bunun üzerine rahatladı. Naruto'nun Sasuke'yi sevmediğini ve umursamadığını anlamıştı.
Sasuke: Bu kadar yeter Sakura. Daha fazla oyalanmayalım.
Naruto: Herneyse. Hazır mısın?
Sasuke: Hazırım. Fakat nasıl gideceğiz?
Naruto bu soruya karşılık olarak sağ gözünü kapatan saçını çekti.
Orada bulunanlar şaşkınlıktan birkaç dakika konuşamadılar.Kakashi: Sen.. Buna nasıl sahip oldun?!
Naruto: Dediğim gibi Sasuke pes etti ve bir gözünden vazgeçti. Rinnegana sahip olacak kapasitede olduğum için gözünü bana verdi. Bu kadar konuşma yeter. Gidelim.
Sarışının önünde bir portal belirdi. Portala ilk Sasuke sonrada Naruto ve Menma girdi.
-----
Naruto, Menma ve Sasuke'nin çakralarını gizlemek için bir mühür koydu. Her ne kadar işe yaramayacağını düşünsede bir ihtimal fark edilmezlerdi.Sasuke: Peki şimdi ne yapıcaz?
Naruto: Kaguya'nın kalesine gizli bir jutsu ile giricez. Fark edilemeyiz. Yoksa yaşama imkanınız olmaz. Ben neredeyse onunla aynı güçteyim. Ama siz öyle değilsiniz. Rikudou'nun gücü sayesinde onu en kısa sürede mühürleyeceğiz.
Sasuke: Anladım.
-----
Birkaç gün geçmişti. Sasuke ve Naruto bir şekilde Kaguya'yı mühürlemişti. Naruto ayakta kalmayı başarabilmiş olsa da durum Sasuke için aynı değildi.Bu yüzden Naruto, Sasuke'yi Menma ile taşımak zorunda kalmıştı.
Sasuke'yi iyileştirmesi için sonsuz rüyadan uyanan ninjaların yanına gitmişlerdi.
Tsuyo: Başaracağını biliyordum Naruto.
Naruto sadece göz devirmekle yetindi.
???: Naruto-samaa!!!!
Naruto duyduğu ses ile gülümsedi.
Naruto: Tam vaktinde geldin Memory. Sasuke'yi iyileştirmen lazım.
Memory hızla başını salladı ve Sasuke'nin çakrasını yenilemeye başladı.
-----İnsanlar kendilerine gelmeye başladıktan sonra bir grup hayran Naruto'ya teşekkürler etmek için yanına gelmişti. Naruto tüm bu seslerden dolayı bunalmıştı..
-----Savaş Sahnesi Yazamıyorum :')
İleriki Bölümlerde Ne Olur Bilemiyorum.
Her An Ters Köşe Olabilirsiniz ╮(─▽─)╭
Yazım Hataları Olabilir Kontrol Etmeden Atıyorum ╥﹏╥Tsuyo:
Memory:
Umarım Beğenirsinizz (◍•ᴗ•◍)