Naruto: Evrenindeki herkes senin kadar güçsüz mü? Aylarca uyanamadın.
Sasuke: Güçsüz olduğum için üzgünüm.
Naruto: Karakteriniz bile zayıf.
Menma: Baba yeter.. Babam daha yeni uyandı...
Naruto: Ona baba demeyi bırakmanı söylemiştim Menma! O senin baban falan değil!
Sasuke: Naruto.. Böyle deme lütfen...
Naruto: Hah.. Üzgünüm Menma. Biraz yalnız kalıcam.
Menma ve Sasuke üzgün bir şekilde Naruto'nun gidişine bakıyordu..
-----
???: Konuşmaya ihtiyacın var mı?Naruto: Gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum Mayumi. Onun rüyalarıma girip beni bunun için rahatsız etmesinden bıktım!
Mayumi: Ah bu inatçı kişiliğin.. Sırf o istedi diye yanlarında kalmıyorsun değil mi?
Sarışın somurtmaya başladı. Kuzeni onu çok iyi tanıyordu.
Mayumi: Eğer ondan birazcık bile hoşlanmaya başladıysan denemeye çalış. Kim bilir belki mutlu bir hayat yaşarsınız!
Naruto: O evli ve iki çocuğu var Mayumi.
Mayumi: Ah.. Demek öyle.. Yapacak birşey yok o zaman.
Sarışın düşüncelerinden uzaklaşmak için ne yapacağını bilmiyordu. Onun yüzünden uyuyamıyordu bile! Tüm bunlar çocukken yaşadığı zorluklardan bile kötüydü. Onlardan kurtuldu ama ondan kurtulması imkansızdı. Yani şimdilik..
-----Naruto Gibi Benimde Kafam Karıştı.. (╯﹏╰)
Kısa Bir Bölüm Daha ( ̄^ ̄)Mayumi:
Umarım Beğenirsinizz (◍•ᴗ•◍)