Sasuke, Tsunade ve Kakashi'ye olayları anlatmaya gitmişti. Tsunade ve Kakashi Naruto'nun öldüğünü bildiği için ona inanmışlardı. Sasuke'ye Naruto'yu onlarla konuşmaya getirmesi için emir vermişti.
----
Sasuke şuan Menma ve Naruto ile Tsunade'nin evine gidiyorlardı. Sasuke biraz gergindi ama Naruto'nun umurunda bile değildi.Duyguları karışmıştı. Her ne kadar onu çekip öpmek istese de şuan ki hâliyle bu imkansızdı. Maalesef ki evliydi ve boşanması imkansızdı. Gerçi öyle birşey yapsa bile Naruto onu yaptığına pişman ederdi.
Sasuke yolu gösterirken Menma Naruto'yla konuşuyordu.
Menma: Nasıl bir evrende yaşıyorsun? Bu evrendeki gibi kötü bir hayat mı yaşadın?
Naruto: Bu evrende ne oldu bilmiyorum ama evet kötü bir hayat geçirdim. Bu zamana kadar intikam almak için yaşadım fakat işler istediğim gibi gitmedi.
Menma: Evreninde ne yaşadınız da bize bu kadar ihtiyaç duydun?
Naruto: Kaguya Otsutsuki canlandı. Rikudou'nun annesi.
Menma bu cevap karşısında suskun kaldı. Zaten Tsunade'nin evine ulaşmışlardı. Sasuke kapıyı çaldı ve kapıyı Kakashi açtı.
Kakashi Naruto'nun bu görünümüne şaşırmıştı. Saçları uzundu ve sağ gözünü kapatıyordu. Ciddi ve narin yüz hatları vardı.
Naruto: Çekilsen mi artık?!
Kakashi sarışının sinirli sesini duyunca kendine geldi ve kapının önünden çekildi.
Tsunade: Gerçekten de çok zıtsınız huh..
Naruto: Saçma konuşmayı bırak gücümü yenilemem ve fazladan çakra rezevlemem lazım. Kalacak yer ver bana.
Kakashi: Fazla açık sözlü..
Naruto: Rahatsız mı oldun süpürge kafa?! Beni ona benzetmeyi kesin. O ve ben aynı kişi değiliz. Olsak bile sadece köyü yok etmekle kalmazdım.
Tsunade nedensizce ürperdi. Neden korktuğunu anlamadı. Fakat bu çocuk onların tanıdığı Naruto'dan daha acımasız görünüyordu.
Tsunade: Bize olayları detaylı olarak anlat. Aksi halde sana yardımcı olmayacağız.
Naruto bu cümle karşısında sadece göz devirdi. İstemese de anlatmak zorundaydı çünkü yordundu.
-----Bölümü Yazarken Sürekli Aksilik Çıktı :')
Bu Arada Ben Naruto'yu Böyle Hayal Ediyorum:Bölüm Kısa Oldu Ama Umarım Beğenirsinizz (◍•ᴗ•◍)