1 ay geçmişti ve Naruto hâla dinleniyordu. Sasuke onunla konuşmak istese bile sarışın tarafından kovuluyordu. Ama durum Menma'da farklıydı. Ne zaman Menma Naruto'yu ziyarete gitse sadece onu kabul ediyordu.
Sakura: Sasuke-kun sence hangisi yakışır?
Sasuke bu sözden dolayı düşüncelerinden sıyrıldı.
Sasuke: Daha 3 aylık çok da uğraşma.
Sakura: Olsun ben yine de ona en güzel kıyafetleri almak istiyorum!
Sasuke ağlamak istedi. Neden işler onun için iyi gitmiyordu ki?! Tek istediği tüm bu şeylerden kurtulup sarışını ile mutlu yaşamaktı..
Sasuke: Ben önden gidiyorum.
Sakura: Neden?!
Sasuke: Yorgunum.
Sakura: O geldiğinden beri benden daha fazla uzaklaştın Sasuke-kun. Unutma tüm bunlar senin yüzünden gerçekleşti!
Bu yüzden sakın onunla ilişki kurmayı düşünme bile.Bu konuşma Sasuke'nin ruh hâlini daha da kötüye yönlendirdi. Sakura'ya sinirli bir bakış atıp oradan ayrıldı. Tek istediği huzurdu ve onu bile bulamıyordu.
-----???: Baba!!
Sasuke gelen ses ile arkasını döndü.
Sasuke: Okulda olman gerekmiyor muydu? Yoksa yine mi kaçtın Nora?
Nora: Annem aylık kontrole onunla beraber gitmeni istiyor.
Sasuke: Bu konu hakkında konuşmuştuk Nora. Annenin her sözünü bana iletmek zorunda değilsin.
Nora: Sanki bir seçeneğim varmış gibi konuşma lütfen baba. Annemi biliyorsun. İstediğini yapmadığımızda deliriyor.
Sasuke bıkkınlıkla nefesini verdi. Oğlunu kolunun altına aldı ve yavaşça konuşmaya başladı.
Sasuke: Gerçekleri bildiğini biliyorum. Sende annenden nefret ediyorsun ki bende onu sevmiyorum.
Nora: Ne ima etmeye çalışıyorsun baba?
Sasuke: Sevdiğim kişi yıllar önce öldü ve şimdi ise başka evrendeki benliği geldi. Savaşta ona yardımcı olucam ve onun yanında kalmaya çalışıcam. Kardeşin doğduktan sonra benimle onun yanında kalmak ister misin?
Nora: Seni istemezse ne yapacaksın? Nasıl geldiğini bile bilmediğin birisi o. Her ne kadar sevdiğin kişiyi özlesen de onlar farklı kişiler. Sırf bunun için bile seni istemezdi.
Sasuke bunun üzerine birşeyler düşünmeye başladı. Mantıklı olan tek bir fikri vardı ama işe yararmıydı bilemiyordu.
-----Sevmediği Karakteri Yazmak Yük Olurmuş İnsana.. (╥_╥)
Hikâye İle İlgili En Merak Ettiğiniz Şeyler Nelerdir ?╮(─▽─)╭
Mutlu Son Mu? Mutsuz Son Mu?Umarım Beğenirsinizz (◍•ᴗ•◍)
Nora: