Chan anahtarı kapıya büyük bir aceleyle tekrar soktu. Anahtar girmemekte ısrarcı gibiydi. Ortama küçük bir küfür savurdu ve tekrar denedi.
Sonunda kapı açıldı. Minho'yu tuttuğu gibi içeri itekledi. Kapıyı ayağı ile kapatıp Minho'ya yöneldi.
Dudaklarını birleştirerek derin öpüşmeyi başlattı. Hoyratça Minho'yu öperken tişörtünü çıkardı. Geri geri ilerleyip duvarla arasına aldı.
Minho yerinde kıpırdanmanya başladı. Chan kıvranışını bir süre izledi. En sonunda kucağına alıp odaya çıkarttı.
Odaya gelince çocuğu yere indirdi. Tekrar dudağına yöneldi. Minho Chan'ın ceketini çıkardı. Gömleğinin düğmelerini yavaşca açtı.
Chan Minho'yu yatağa itip üzerine çıktı. Dudakları bu kez boynunu buldu. Minho yerinde kıvranıyor ve alt tarafını Chan'a sürtmeye çalışıyordu.
Chan üzerinden doğruldu. Pantolonunu çıkarırken Minho ayaklandı. Chan'ın önünde diz çöktü. Kemerini eline alıp açtı. Chan'ın yatağa oturtup kendiside bacak arasına geçti. Pantolonu dizlerine kadar sıyırdı.
Chan'ın onu onaylaması için gözlerine baktı. Chan başını geriye attı.
"Yap"
İç çamaşırının üzerinden belli olan şişliğe minik bir öpücük bıraktı. İç çamaşırının lastiklerinden tutup aşağıya indirdi. Gördüğü büyüklük ile yutkunsada kendini toparladı.
Ucunu dudaklarına alıp biraz bekledi. Sonra boydan yaladı. Chan bu esnada yüksek sesle inliyordu.
"Siktir, siktir,siktir"
Minho dişlerini sürttü. Ucunu biraz daha yalayıp Chan'a alttan bir bakış attı. Boynundan ter akıyor ve oda loş olmasına rağmen parlıyordu.
Chan'ın esmer teni ortaya çıkmış Minho'nun önüne seriliydi. Minho önüne dönüp işine devam etti. Tekrar boğazına kadar soktu. Chan'ın elini saçını hafifçe okşuyordu. Zorlukla kelimeler dudaklarından döküldü.
"Ge-geleceğimmmm"
Bu kadar çabuk mu? Oysa hoşuna gitmeye başlamıştı. Umursamadan devam etti. Bu sefer Chan onu geri çekmeye çalıştı. Minho küçük bir çocuk gibi mızmızlandı. Chan'ın bacaklarına yapışıp devam etmeye çalıştı.
Chan sertçe saçından tutup geri çekti. Minho direkt gözlerine baktı.
"Gelmen veya geri çekmen umrumda değil. Bunu istiyorum ve yapacağım. İstersen ağzıma gel ama istiyorum. "
Chan bu isteği şaşkınlıkla dinledi.
"Senin için kötü olabilir"
"En fazla midem bulanır ve kusarım. Bu kadar basit. Bırakta yapayım"
Chan bir Minho'ya birde taş gibi olmuş penise baktı. Galiba başka çaresi yoktu. Minho'yu bıraktı ve tekrar başını geriye attı.
"Yap şunu o zaman "
Minho keyifle gülümsedi. Tekrar dudakları arasına aldı ve yaladı. Sanki lolipop varmış gibi biraz emdi. Chan kendini tutamadı. Ağzına sızdırdı. Minho hemen yuttu.
Chan'ın son noktasında olduğunu biliyordu. Kendini sıkıyor ve bacaklarını hareket ettiriyordu. Minho tırnaklarını bacaklarına geçirdi. Chan artık dayanamayarak geldi.
Minho'nun dudaklarının kenarından meniler akmaya başladı. Tek seferde hepsini yuttu.
"Tuzlu"
Chan Minho'yu yerden kaldırıp yatağa attı. Kendi pantolonunu odanın bir köşesine savurdu. Onun eşofmanında tek seferde iç çamaşırı ile çıkardı. Minho gayet ıslaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
biology-minchan-
Fanfiction" İçerisinde spermin olduğu meni az miktarda besin maddeleri ve sudan oluşur. İçerisinde besin miktarının yanında glikoz, fruktoz , laktik asit magnezyum , potasyum ,protein ve çinko içerir." " Ama tadı tuz-" "Efendim Minho. " " Hiç. Sadece konuyu a...