Chan tokat yediği yanağını ovalayarak içeri geçti. Kapıyı arkasından kapatıp mutfak penceresinden Minho'ya baktı. Çoktan gözden kaybolmuştu.
"Eli de ağır sevgilimin"
Çenesinin birkaç kez açıp kapattı. Sağlamdı. Eğer yumruk atsa kesin kırılırdı. Buna inanıyordu.
Buzdolabını açıp birkaç kahvaltılık çıkardı. Su ısıtıcısına su koyup lavaboya gitti. İşini hallettikten sonra kısa bir kahvaltı ile spor çantasını da alarak evden çıktı.
Biraz tempolu koşu yaptı. Spor salonuna yürüyerek gitmeyi tercih etti. Yolda giderken ilk markete uğradı.
Market arabasını alıp içini papatya çayı ile doldurdu. Ödemeyi yapıp en yakın kargo şirketine gitti. Güzel bir paket hazırlatıp adresine iletti.
Spor salonuna geçip günlük sporunu yaptı. Yürüyerek arabasının yanına ilerleyip evine gitti.
Birkaç dakika sonra telefonuna bildirim geldi. İstediği bilgiler gelmişti. Hemen eve geçip incelemek için salona ilerledi.
Telefonunu salonda bırakıp duşa girdi. Hızlıca duş alıp üzerini giymeden altına bir şort geçirdi. Saçlarını kurulayarak salona geçti.
E-postayı açıp bilgilere baktı. Hacker bilgileri beklerken sıradan bir çocuğun biyografisi ile karşılaştı. Hacker olmadığı için içinden binlerce kez tanrıya şükretti.
Kısaca 23 yaşında, normal tipli, insanların fotoğrafını çekip uygunsuz yerlere atarak veya tehdit yoluyla para kazanıyormuş. Bunu sık sık yapmayıp sadece parası bitince yapıyormuş.
Chan mesaj kutusuna girip parayı hazırlayınca nerede buluşacaklarına dair mesaj attı.
Kısa sürede mesaj geldi. Ormanlık alanda bir yerini konumunu atmıştı. Çok uzatmadan tamam yazıp çıktı.
____
Minho arkadaşlarının gitmesiyle koltuğa kendini attı. Kapının çalmasıyla lanetler okuyarak tekrar yerinden kalktı.
Kapıyı açtığında arkadaşlarından birini bekliyordu belki birşey unutmuşlardır diye.
Kapıdaki kargocuyu değil. Kargocu bir yeri imzalaması gerektiğini söyledi.Minho imzalayıp gelen paketi aldı. Kapıyı kapatıp geri salona geçti. Kim bu kadar büyük bir paket yollamış olabilir ki diye düşündü.
Üzerindeki kargo paketini açtı. Mor hediye paketiyle karşılaşınca şaşırmadan edemedi. Doğum günü değildi. Kim gönderir diye tekrar düşündü.
Hediye paketinde açınca karton kutuyla bir kaç saniye bakıştı. Bandı açıp içine baktı. Sayamayacağı kadar çok papatya çayı ve küçük bir kağıt. Kağıdı kavrayıp açtı.
Sinirini belki geçirmez ama hafifletir. Ben hep içerim. Sana da tavsiye edeyim dedi. Bir paket yetmez diye koli yaptım değerimi bil.
Çok sevdiğin sevgilin Chan❤️
Minho elindeki kağıdı buruşturmaya başladı. Yeterince sinirli değilmiş gibi birde alay ediyordu. Koliyi mutfağa kaldırdı.
Minho/Chan
Minho:
SİKEYİM SENİDE
HEDİYENİDE!Chan:
Sevgilim hediyesini
almış demekMinho:
Ne demek şimdi
bu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
biology-minchan-
Fanfiction" İçerisinde spermin olduğu meni az miktarda besin maddeleri ve sudan oluşur. İçerisinde besin miktarının yanında glikoz, fruktoz , laktik asit magnezyum , potasyum ,protein ve çinko içerir." " Ama tadı tuz-" "Efendim Minho. " " Hiç. Sadece konuyu a...