Minho kalemini parmağında çevirerek önündeki teste odaklanmaya çalıştı. Birkaç dakika sonra zil çalacaktı. Ama o yinede fizik testi çözmeye devam etti.
Hyunjin önüne bir çikolata ve birkaç bozukluk attı. Kendi yerine geçip başını Minho'ya çevirdi.
"Zam gelmiş şu minicik şeye. Ulan ağzımız 2 dakika tatlanacak onuda gevesimizde koyuyorlar amın oğulları"
Minho büyük bir kahkaha attı. Çikolatasını açıp bir ısırık aldı. Önündeki Felix'e uzattı.
"Şekerim ben gelirken yedim, sen ye"
Minho omuz silkip yemeye devam etti. Jisung ortalıkta yoktu. Merakla sordu.
"Jisung nerede? Sizinle gitmedi mi?"
Felix yılmış bir sesle konuştu.
" O spor kulübünun başkanıyla takılmaya gitti"
"Changbin mi?" Bir ısırık daha aldı.
"Evet. Neymiş fazla yakışıklıymış, neymiş fazla kaslıymış falan filan" Felix önüne döndü. Sonra tekrar Minho'ya dönüp son sözünü söyledi.
"Bir kere kısa" Hyunjin gülmeye başladı.
" Felix tatlım sende kısasın"Felix yüzünü buruşturdu.
"En azından ondan uzunum"
"Birkaç santimle mi? Güldürme beni"
"Teknik olarak uzunum"
Minho çöpünü atmak için ayaklandı. Hyunjin de çikolatayı tek seferde ağzına yıkıp çöpünü uzattı. Minho bıkmış bir nefes verip onun çöpünüde aldı.
Çöpe giderken dün geceki aklına gelenleri arkadaşlarına söylese mi diye düşündü. Sonra umursamadı. Bu bilgide onda kalmalıydı. Sonuçta bir söz vermişti.
Zil çaldı. Jisung ağzı kulaklarında sınıfa girdi. Minho bu haline gülerken Felix bir kez daha yüzünü buruşturdu. Hyunjin gülerek jisung'un omzuna vurdu.
"Hayırlı olsun dostum, artık bendensin"
Jisung güldü. Başını hafifçe aşağı yukarı salladı. Felix memnuniyetsiz bir şekilde lafa daldı.
" Bir kere kısa boylu. Ayrıca fazla kası var. Ezilirsin anında"
Minho anlamayarak bakarken Jisung daha çok güldü. "umarım Felix umarım"
Felix'e sarılmak için bir hamle yaptı. Felix hemen kendini geri çekti. Kapıdan sevgili biyoloji hocalaranın girmesiyle Jisung'un kısa aşk macerası son buldu.
"Buyrun oturun"
Chan sınıf defterini açıp doldurmaya başladı. Minho kitabını ve kalemini çıkardı. Chan sınıfa kısa bir bakış atıp sınıf listesine tekrar baktı.
"Başkan"
Minho hemen ayaklanıp yanına gitti. Sınıfı saydı ve tekrar Chan'a döndü.
"322 Jung Wooyoung ve 345 Choi San yok"
Teşekkür ederim"
"Rica ederim"
Minho yerine geçti. Kitabını açıp beklemeye başladı. Hyunjin Minho'ya yanaşıp derin bir nefes aldı. Düşünüyormuş gibi sesler çıkardı. Minho'nun duyacağı sesle söze girdi
"Bence sizden olur" Minho aniden Hyunjin'e döndü.
"Saçmalama"
"Saçmaladığım falan yok. İyi bir çift olursunuz bence."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
biology-minchan-
Fanfiction" İçerisinde spermin olduğu meni az miktarda besin maddeleri ve sudan oluşur. İçerisinde besin miktarının yanında glikoz, fruktoz , laktik asit magnezyum , potasyum ,protein ve çinko içerir." " Ama tadı tuz-" "Efendim Minho. " " Hiç. Sadece konuyu a...