Heeseung, Niki ve Jungwon okula beraber gitmek için ortak bir noktada buluşmuş okula yürüyor bir yandan da konuşup eğleniyorlardı .Bugün çok şey yaşanacağını biliyorlardı ancak morallerini bozmak istemedikleri den onun dışında başka her şey hakkında konuşuyorlardı. Okula varmalarına daha 20 dakika kadar bir süre vardı. Üçünün ev birbirine yakındı biraz daha beraber vakit geçirebilmek için okula çok yakın olmayan bir parkta buluşup beraber gidiyorlardı. Sunghoon ve Jake otobüsle geliyordu okula
Bir süre daha yürüdükten sonra okula varmışlardı ama öyle bir kalabalık vardı ki bir sürü azgın kötü niyetli alfa bahçede sırf omegayı görmek için bahçede sıra olmuştu resmen. Geri kalan bazı alfalar ise omegaya yakın bulunmamayı seçmişti ama meraklarından camdan ayrılamıyorlardı.
Çocuklar oralı olmadı okulun girişine doğru yürümeye devam ediyorlardı, oluşacak rezilliği görmek istemiyorlardı.
Derken omega çocuğun okul bahçesine adımını atmasıyla hep bir ağızdan uğultu yükselmişti. Dayanamayıp arkalarına döndüklerinde neredeyse herkes omeganın etrafına toplanmıştı, omega içlerinde görünmüyordu bile.
Bir süre daha aynen böyle devam etmişti. Normalde çalması gereken okul zili bile çalmamıştı okul yönetimi de merak içerisindeydi anlaşılan. Herkes. Durmuş kalabalığı izliyordu. Pat diye bir bağırış koptu, bütün okulda yankılandı ama bu ses bir omegadan ziyade bir alfanın sesini andırıyordu. Omega kalabalığı yarmış kahkahalarla okula doğru koşuyordu, arkasındanda neredeyse bir düzine alfa koşuşturuyordu.
Okulun önünde duran grubun hiç beklemediği bir şeydi. Çünkü omega çocuk kahkahalar ile okula değil direkt olarak kendilerine koşuyordu.
Hiç beklemedikleri bir şekilde çocuk koşarak Niki' nin üzerine atlamış, belinden sarılarak Niki' yi tam tersi yöne çevirmişti. Resmen kendine koşan alfalara karşı Niki'yi kalkan olarak kullanmıştı. Ellerini çözmemiş sarılmaya devam ederken bir yandan da kafasıyla alfalar geliyor mu diye bakıyordu.
Şansına koşan alfalar bir anda durmuş ve yolunu değiştirmişti. Omega hâlâ daha arkalarından izlerken Niki ve arkadaşları az önce ne yaşandığını kavramaya çalışıyordu. Omega suratını Niki' ye çevirmiş aşağıdan ona bakarken sarıldığı alfa da ona bakıyordu. 6 Saniye kadar göz göze kaldık sonra omega alfaya en güzel gülümsemelerinden birini sunmuştu e tabi alfa ise transa girmişti.
Omega yavaşça geri çekilip alfanın arkadaşlarında gözünü gezdirdi, koşarken detaylıca bakamamıştı en çok Niki gözüne çarptığı için ona koşmuştu.
Gözleri Jungwon ile kesiştiğinde hemen yanaklarına uzanmış ve sıkmaya başlamıştı." Ahh ama bu çok sevimli"
Omega, çocuğun yanaklarını arkasından gelen sesi duyana kadar bırakmamıştı.
"Sunoo"
Sinirli bir ses değildi, mutlu da değildi aksine çok yorgun ve bıkkın bir sesti. Omega anında ellerini sıkmakta olduğu yanaktan çekmiş ' Jay hyung' diye bağırarak hemen ona sarılmıştı. Birlikte okulun içerisine girdiklerinde arkalarında şaşkın bir insan topluluğu bırakmışlardı.
En çokta şaşıran bizim çocuklar olmuştu elbette. Omega çocuk ne isterse yapıp kimseyi sallamadan gitmişti.
Heeseung, Niki ve Jungwon'un yanına gidip sırtlarına vurmuş ve;
" Bu yıl çok farklı geçecek demişti. "
****
Bitirdim yeyy 45 dk mı bu bölüme feda ettim resmen inanamıyorum ama eğlendim yazarken skkdksksmskdk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Omega '•' Sunki
RandomDoğru düzgün omeganın bulunmadığı alfalarla dolu okula gelmişti Sunoo minik sırrıyla.