3

617 63 8
                                    


Çok yorucu bir gün yaşamıştı çocuklar, anlaması zor bir gün. Heeseung'un son sözünden sonra sınıflara dağılmışlardı. Hadi girmişlerdi derse girmesine ama dinlediler mi orası ayrı mesele. Sadece Niki değil bütün okul şaşırmıştı.

Niki yanına öyle kolayca yaklaşan bileceğiniz biri değildi. Herkesin bildiği bir aileden gelmese bile az çok tanıyan biri ailesinin otoritesini bilirdi. Babası baskın alfaydı, annesi de öyle şayet böyle bir ebeveynleri varken Niki' nin baskın alfa olması şaşırılacak bir şey değil.

Hadi onu da geçtim Niki karakteristik olarak korkutucu bir tipti. Kötü biri değil ama sevmediği bir şeyi sevmeyen bir tip ve sınırları konusunda da katı eh bir de baskın olunca kimse laf edemiyor tabi.

Ancak o gün yaşanan olay çok beklenmedikti. Niki kendi arkaşlarından başka kimseyle samimi olmaz kimsenin ona yaklaşmasına da izin vermezdi ama omega çocuk ona sarılmıştı bugün beklenmedik şekilde. Sonrasında da Niki'yi takmadan Jungwon ' a iltifat etmeye başlamıştı.

Kafası patlayacak gibiydi nereden buluyo bu götü diye kafayı yiyordu.

Teneffüs çalınca yemekhane de toplandı çocuklar. İkinci bir darbe daha yemişlerdi, ayakta kalmışlardı. Hemde yeni omega yüzünden.

Herkes o masanın onlara ait olduğunu bilir ve kimse oturmazdı ama bugün ilk defa bu omega oturmuştu.

Tamam dediler es geçelim bu sefer. Sunghoon tek kaş hareketiyle yan masadaki grubu kaldırdı ve oraya yerleştiler.

" Biz niye burda oturuyoz? " Dedi Jake.

O sıra da da Aeri onlar için yemeklerini getirmiş önüne koymuştu.

" Teşekkürler Aeri!" Dedi bir yandan da.

Niki masaya oturduğundan beri hiç konuşmamıştı, sadece konuşulanları dinleyip tartıyordu kafasında.

O sırada Jungwon'un aklına bir şey gelmişti kalktı masadan 'gidiyorum ben' dedi.

Maden o kadar beğenmişti omega onu yanında gidip konuşmasında da sakınca yoktu.

Jungwon oturmuş omega ile konuşurken izlediler sessizce. Omeganın her bir hareketini. Sürekli gülüyor ve hararetli bir şekilde konuşuyordu. Elini uzattığını Jungwon'un tepsisinden tatlısı alıp bir güzel yediğini, her şeyi.

Jungwon geri döndüğünde ağzından çıkacak sözleri dinlemeye başladılar. Sadece başladılar ama ağzını açtığı gibi yine bir boklar olmuştu.

Sabahleyin peşinden koşan alfalar omegaya gidip kargaşa çıkarmaya başlamıştı.

Omega hiçbir şey yapmıyordu. Sadece sessizce izledi bu rezil hareketleri. Sanki biliyordu Jay'in yanına geleceğini.

' ne rezalet! ' adeta kükremişti Jay.

Bu Jay' in sesini yükselttiğini duydukları ilk seferdi. Niki'den sonra gelen en güçlülerden biriydi ve kendi işine bakan bir tip olarak bilinirdi, muhattap olmazdı kimseyle.

Hızlı adımlarla Sunoo'nun yanına varmış ve karşısındaki alfaları korkudan titretmişti resmen. Sunoo'nun başına bir şey gelseydi öldürürdü onu babası.

Zil çalmasa üzerlerine bile atlayabilirdi ancak kurallara çok önem veren biriydi. Sunoo' yu alıp uzaklaştı.

Zille beraber diğer herkeste yerinden kalktı.

"Telefonlarınızı açık tutun derste" dediğinde herkes onayladı Jungwon'u.

***
Eskiden düz yazı yazmak daha kolay gelirdi şimdi yazcak birşey bulamayıp tıkanıyom aw.

Little Omega '•' SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin