Ten

1.1K 95 21
                                    

Jeon:
Neden bir anda çıkıp gittin?

🍄:
Derdi tasası sanamı kaldı?

Jeon:
Bir insan olarak merak ettim

🍄:
Sebep?

Jeon:
Herkes yeni yılı kutlarken sevgilinin sen değilde başkasına sürtmesi, senin bunu görerek oradan gitmen ve varlığını hala farketmemesinden dolayı sana acıdım
Görüldü

Jeon:
Bu akşam seni farketmeyecek belki sabah bile aklına gelmezsin
Görüldü

Jeon:
Siktigimin aşk acısıyla evde oturup yeni yıla girmek istemiyorsan konum at, gelip alayım seni

🍄:
Nereye gelip alıyorsun?

Jeon:
Bardan çıktım sevdiğim bir mekana gidiyorum, bok çıkartmazsan bana eşlik et

🍄:
Ben bardan çıkınca peşimden gelecek kadar aşıkmısın bana

Jeon:
Acıktığım için çıktım, siktir git gelmezsen gelme

🍄:
Yeni yıla 1,5 saat kala nedense acıkan ve restorant arayan Jeon ile gelmeyi kabul ediyorum

🍄:
*Konum*

//////////////////////////////////////////////////////////

Bu ilk kez yaşadığım bir şey değildi, defalarca kez Jae'nin bu tarz aptal davranışlarıyla karşı karşıya gelmiştim fakat Jeon'nun böyle bir şey yapacağını asla tahmin etmiyordum, gittiğimi farkedeceğini bile hiç düşünmemiştim. Şuan içinde bulunduğum durum belki herkese "sevgilisinin zoruna gitmesi için yılbaşını en yakın arkadaşıyla geçirmeyi kabul etti" gibi gelebilir fakat bundan daha fazlası vardı, yılbaşını onunla geçirebilme durumu hoşuma gitmişti. Hemde fazlasıyla..

Bardan kendimi eve attığım gibi yüzümü bile yıkamadan oturduğum koltuktan kalkmış, üzerime aldığım bol ceket ile evden çıkmıştım. Kapının önünde beklerken yüksek ses ile müzik yankılatan arabaları izleyerek Jeon'nun arabasını görmeye bekliyordum.

Sokak sessizleşmeye başladığında siyah bir arabanın sesi tekrar kafamı merakla kaldırmama sebebiyet vermişti. Araba önümde durduğunda açılan cam ile gördüğüm tanıdık surata bakarak elimde olmadan gülümsemiştim.

"Binsene"

Bir süredir öylece beklediğimi farkedince hızla arabaya binmiş yanımdaki bedene asla bakmadan cama yavaşça başımı yaslamıştım.
Araba hareket etmeye başladığı zaman bir süre etrafı kaplayan sessizlik içimde huzursuzluk oluşturmuştu.

"Biricik sevgilin seni baya etkilemiş gibi duruyor"

Sessizliği bozan Jeon'a bakınca ses tonu aksine gayet sakin bir şekilde tek eliyle rahatça direksiyon kontrolünü sağladığını görmüştüm.

"Sen öyle san"

Jeon sessiz bir kahkaha atarak daha hızlı ilerlemeye başlamıştı.

"Asıl sen nasıl yeni yılı sevgilin ile kutlamaktan vazgeçtin?"

Jeon umursamaz bir tavırla bana bakarak geri önüne dönmüştü.

"Sevgilim yok, olsa birinin yedeğiyle yeni yılı kutlamam"

Duyduğum cümle neredeyse beynimde bir mermi etkisi yaratırken sinirle doğrulmuştum.

"Seni almaya geleyim diye yalvaran senmisin yoksa beni almaya gel diyerek yalvaran benmiyim?"

Cümleme asla bir karşılık alamamam beni daha çok sinirlendirirken sinirle Jeon'a bakmaya devam ediyordum.

"Durdur arabayı birinin yedeği seninle bir bok yapmak istemiyor"

Sinirden gözüm dönmüş bir şekilde kilitli kapı kolunu zorlarken bacağım üzerinde hissettiğim soğuk el bedenimin kasılmasına sebep olmuştu. Bu his fazlasıyla tanıdıktı.

Jeon'a baktığımda boştaki eliyle bacağımı okşarken ara sıra bana bakıyor tüm sakinliği ile arabayı kullanmaya devam ettiğini görüyordum.

"Ciddi değilim sadece alay ediyorum, neden bu kadar alındın?"

"Söylediğin sikik şeylerin şakaya benzer bir tarafi varmı?"

"Dediğim şeylerde ciddi olsaydım, yanımdan bile geçmene izin vermezdim Kim."

Bacağımda ki el tüm sinirimi çekip alarak uysallaşmamı sağlıyordu adeta. Pes etmiş bir biçimde tekrar arkama yaslanarak dışarıyı izlemeye devam etmiştim.

Jeon ara sıra kol saatine bakarak arabayı kullanmaya devam ederken son kez kol saatine göz gezdirmiş ve arabayı bir sahil kenarına çekmişti. Duran arabayla anlam verememiş bir şekilde etrafımı izlerken bacağımı sıkılaştıran eli ile ona dönmüştüm.

"Ve yeni yılın kutlu olsun Kim."

Telefonumun kilit ekranını açarak saati kontrol ettiğimde gördüğüm "00.00" ile gülümsemiştim.

"Maalesef seninde Jeon."

Jeon tüm sessizliği ile beni izlerken başımı kaldırarak onunla göz teması kurmuştum.

"Son 3 yılda özel bir günümü kutlayan tek kişisin."

"Doğum gününü kutlamazmısın?"

"1 ocağa girdiğimizi varsayarsak doğum günüm 2 gün önceydi, fakat Jae dahil kimse ile kutlamadım."

Jeon yüzünde oluşan şaşkın bakışlarıyla bana bakarken aniden yüzüne tekrar eski ifadesini bürünerek konuşmuştu.

"Doğum günün kutlu olsun Kim"

İçimde oluşan hissi heyecan, sevinç, sevgi, stres veya daha fazlasıyla betimleyerek anlatamazdım. Az önce sinirden deliye dönmemi sağlayan bu adam hayatım boyunca ilk kez bu kadar mutlu hissetmemi sağlıyordu.

Bana yakın duran yüzünü izlerken daha fazla dayanamamış dudaklarımı onun dudaklarına bastırarak kilitlemiştim. Bastırdığım dudakları hiç yabancılaştırmadan, yıllarca tanıyormuşcasına öpüşlerime en iyi şekilde karşılık veriyordu. Beni pamuklar üzerindeymişcesine huzurlu hissettiren bu his kulağıma doluşan müzik sesi ile son bulmuştu. Dudaklarımda hissettiğim soğuklukla yavaşça gözlerimi açarken Jeon çalan telefonunu açmış bir süre konuşmadan sessizce karşı tarafı dinlemişti.

"Dövme salonundan ayrılma geliyorum."




Bir senedir bölüm atmadığım için çok sinirlenmişsiniz..

Tattoos • TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin