Yun bin bana bugün yapıcaklarımi anlatıyordu ayrıca bana solom için yardım edecekti.
(Yun bin)
...
Şarkıyı yazmıştık ve âşk temalı bi şeydi . Ardından kareografisini yapmaya çalıştım .
...
Kareografisi de hazırdi ve bitmişti bugün kü işim . Yun bin ile kafeterya ya indik ve kahve aldık . Beraber yurda yürümeye başladık çünkü onun evi bizim yurdun sokağındaymış .
...
(Yurt böyle bişi.)
Yurda gelmiştik onun evide bizim yurdun yanındaymış . Yurdun kapısını çantamdan çıkardığım anahtar ile açtım . Üyeler içeride salonda idiler ve hepsi farklı şeyler ile uğraşıyordu . Birden hepsi bana bakti ve işlerine geri döndüler . Tam yukarı çıkıcakken b8ri bana seslendi bu Bangchan idi.
Bangchan: Yarın ölçüm var ona göre diyet verecekler haberin olsun.
Sojin:Tamam
Ardından merdivenlerden yukarı çıkmaya başladım hemen duş aldım ve pijamalarımı giydim.
(Pijaması )
Yarın ölçümolacağı için bisey yemedim zaten akşam olmuştu o yüzden uyudum.
...
~Sabah
Sabah uyandım ve günlük bakımımı yapıp üstümü giyindim.
(Sojin)
Aşağı indim üyeler aşağıdaydı .
Bangchan: Şirkete gidiyoruz.
Ardından herkes dışarı çıkıp arabaya yöneldi.
...
Sirkete gelmiştik herkes teker teker ölçüeye başladı ilk olarak Minho tartıldı.
...
En son ben tartıldım 36 kilo çıktım ( Saçmalama Engin)
(Lan ben bu ları tartan kişiye ne dicem tartisyen diyim bari jsjsjsj)
Tartisyen:Sojin çok zayıfsın beden kitle indeksin
13,1 (Üşenmedim hesapladım hsjsja) yani zayıfsın ve bu senin için çok zararlı .Üyelere baktım bana ağzı açik bi şekilde bakıyorlardı.
_______________________________________
212 kelime oldu Bacı sular .
Şarkı:
Bu benim faw Bts şarkım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
="İSTENMEYEN ÜYE"=
Fanfiction8 kişilik erkek grubu olan STRAYKIDS grubuna Sojin'in katılması ile ortalık kızışır ...