💅🏻Smut yazmam💅🏻
💅🏻Oppacı değilim 💅🏻
💅🏻Benzeri varsa bakmadım 💅🏻
💅🏻(Ç)Almayın💅🏻
~Kang Sojin'in anlatımı ile:
İlacımı buldum ve içtim ardından üyeler Jyp nin odasından çıktı.
Hyujin:Ne ilacı içiyorsun sen öyle?
Sojin:Sena ne?
Hyunjin: Evet bana ne niye soruyorsam ?
Changbin: Sen ne diye bizim emeklerimizin üstüne konarsın?
Sojin:B-ben
Changbin: Sen ne?
Bangchan: Boşverin uğraşmayın şunla arabaya binelim. Yüruyün.
Skz ve Sojin: Tmm
Onlarla birlikte aralaya gittim.(Bu arada araba hani şu uzun geniş olanlardan filmlerde oluyo ya.)
Bangchan:Evin nerede ?
Sojin:Ne oldu ki?
Bangchan:Kızım sen salak mısın valizlerini alıcak ya !
Sojin:Heee (Siu'nun evini tarif eder.)
...
(Siu'nun evine gelirler)Bangchan: Geldik çocuklar ben ve o gidicez.Siz burda bekleyin.
Sojin:Adım ^O^ SOJIN !
Bangchan: Boş konuş ma in arabadan!
Arabadan indim zili çaldım.Siu açtı ona sarıldım içeri girdim Bangchan dışarda bekliyordu valizlerimi aldım olayın birazını anlattmım ve akşam geri kalanını anlatacağını söyledim. Çıkarken ona tekrardan sarıldım.Arabaya gittik yurda gidiyordu gidene kadar kimse konuşmadı gelmiştik.İceri girdik bana bir tane anahtar verdiler ve odam şu anlık yoktu .Misafir odasında kalıcaktım kısa süre ardından kendime bir oda düzenleyecektim.Kıyafetlerimi dolaba yerleştirdim ardından oturup izlediğim k dramanın son 3 bölümünü izleyecektim.
...
K drama yı bitirmiş tim bi anda kapı çaldı kimdi acaba kalktım ve kapiya yöneldim.
_______________________________________
Bolüm bura bitiyor sınav haftaları yaklasti o zamana kadar yeni bölüm atmaya çalışıcam.
Şarkı:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
="İSTENMEYEN ÜYE"=
Fanfic8 kişilik erkek grubu olan STRAYKIDS grubuna Sojin'in katılması ile ortalık kızışır ...