Skz ile dans etmeye başladım ilk önce Case 143 ün dansını yapmaya başladık dans bitince üyelerin hepsi bana baktı ve kendi aralarında fısırdaşmaya başladılar çok geçmeden konuşmaları bitti ve dansa devam ettik
(...)
Artık her şey bitmiş çıkmamıza dakikalar hatta saniyeler kalmıştı.
(Kostümü istediğinizi seçip tepe tepe kullanin hsjsh)
(Saçi ve makyajı)
Ardindan bir görevli geldi ve
Görevli:Stray Kids sahneye çıkma vaktiniz geldi !
Dedii içimi büyük bir heyecan kaplamıştı. Üyeler ile birlikte bir yere geldik geldiğimiz yerde bir mekanizma nın üstüne yerleştik ve sahneye yükselmeye başladık. Sahneye ulaştığımızda Stay ler tarafından büyük bir çığlık koptu. Dansa başladık. Üyelerin partı gelince Stay ler bağırıyor ve iltifat ediyor benim partım gelince ise Bütün Stay ler ve antiler yuh diyor ve üstüme çöp ve kesici aletler atıyordu ve küfür edip argo sözler kullanıyordu ve bunlar benim kalbimi kırmıyor değildi. Attıkları kesici aletler vücudumun birçok tarafına gelmişti ve gelen bazı yerler kaniyordu.
(...)
Artıl serbest konsere geçmiştik üyeler bir yerde kendi ve stayler arasında konuşuyor şakalar yapiyor ve gülüyorlardı.Ben ise sahnenin bir köşesine oturmuş onları izliyordum.
~Bang Chan' dan
Biz Stayler ve üyeler ile eğlenirken Sojin bir yerde oturuyordu bu beni üzmüştü nede olsa o sa bir insan (O sırada diğer bölümlerde Bang Chan) bence artık onunla kaynaşmanin zamani gelmişti üyelerin yanından ayrılıp Sojin'in yanına gittim Stayler e ve bize belli etmeden ağlıyordu.
Bang Chan:Sojin ben özür dilerim hem Stayler hem üyeler hemde kendi adıma.
Sojin:Gerçekten beni kabullendin mi?
Ben böyle diyince Sojin'in yüzü güldü.
Bang Chan:Evet
Sojin :B-ben Çok tesekkür ederim.
Bangchan: Hadi bizim yanımıza gel!
Sojin:Ama üyeler beni istemezse
Bang Chan:Sen onları boş ver seni Eojin gibi zanne diyarlar bende ş zamana kadar öyle düşündüm malesef ama sen öyle bir insan değilsin buna eminim.
Sojin:Sen gerçekten de iyi bir insansın.
Bang Chan: Öyle mi dersin? Teşekkür ederim ama biraz daha böyle oturursan üyelerin yanına gidemeyiz.
Sojin bu sözümün üsþüne yerinden kalkıp üstünü silkeledi. Beraber üyelerin yanına gittik.
Üyeletin Sojin gelince suratı düştü ama bu konuyu onlar ilede konuşucağım gerçejten fazla olarak Sojin'in üstüne gittik.(...)
~Sojin'den:
Üyeler ile slow şarkılar söylüyorduk en azından Bang Chan 'ın beni kabullenmesi beni çok mutlu etmişti. söylediğikiz şarkı bitince bir adam alkışlayıp söze atıldı.
Chu-mujin:AFERİN BENIM GÜZEL KIZIM !
Bu adam babam idi. Bütün üyeler bana baktı ardından nir anti kafama taş fırlattı ve sonrası karanlık.
______________________________________________________________________________
Selam âşklarım 1500 yılın ardından hikayeyi yazdım ve 388 kelime oldu. Bu bolünü yazmamin sebebi beni gaza getiren çok akillıarkadaşim MinYoongiLeeMinho ve onun sayesinde yazdım yani ona teşekkür etmelisiniz jsjsjsj. Yeni bölümu en yakın zamanda atmaya çalışacağım muahh öpüldünüzz.💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
="İSTENMEYEN ÜYE"=
Fanfiction8 kişilik erkek grubu olan STRAYKIDS grubuna Sojin'in katılması ile ortalık kızışır ...