~Seo Changbin' in anlatımı ile:
Sojin in kardeşim olduğunu öğrenmem beni hem şok etmiş hemde sevindirmişti . Bunu annemlerede söylemem gerekirdi .Acaba onların tepkisi ne olurdu .
Bangchan: Hadi artık eve gidelim.
Skz: Tamam
Arabaya doğru yol aldık arabaya gelince Sojin in yanina oturdum . Araba hareket etmeye başlayınca hemen aklıma bir şey geldi ve bunu Bang Chan hyung'a söyledim.
Changbin: Hyung Sojin ile kardeş olduğumu JYP ye ne zaman söyleriz.
Chan: yarın DNA testi belgelerini şirkete giderken yanınıza alın. Jyp ye söyleriz . İnanmazsada belgeleri gösteririz.
Changbin: Tamam.
Ve şöyle bir şeyde vardı biz Sojin e gruba ilk girdiģinde ona gerçekten çok kötü davranmıştik hemde sebepsiz yere. Acaba o zaman tek başına neler hissetmisti onun ile empati kurmalıydım...
Eve varmıştık. Eve girince hemen koltuğa oturduk . Sojin'in 19 yıl boyunca koskoca 19 yıl boyunca ne yaptığını çok merak ediyordum . Sojin'e bunu sorucaktim.
Changbin:Sojin .
Sojin: Efendim ?
Changbin: 19 yıl boyunca ne yaptın nasıl bir aile ye sahiptin ?
Sojin: Pek iyi bir aileye sahiptim diyemem. Üvey annam aslında çok iyi ir insandı . Üvey babam ise tam tersi ... Üvey babam bana ve üvey anname her zaman çok kötü davrandı. Bir gün yine üvey anneme şiddet uygularken üvey annam dayanamadı ve öldü. Üvey annem ölünce üvey babam bana daha kötü davranmaya başladı . Üvey annem bir nebze bile olsa beni korurdu . Üvey annem ölünce üvey babam eve başka kadınlar ile gelmeye başladı . Hemde üvey annam öldüğü akşam ilk defa bir kadın ile eve geldi . Ve bunu kendine alışkanlık edindi hatta üvey annem ölünce beni okuldan almak istedi çünkü önüne hazır yemek koyan yoktu beni okuldan alınca 1 hafta sonra bir okuldan burs geldi . Hem o okulda bur ile okuyacaktım hemde üvey babama para vereceklerdi oysaki durumumuz kötü de değil idi. Üvey babam ise parayı duyunca hemen benim o okula gitmeme izin verdi .
Sojin bunları anlatırken göz yaşları arada gözlerinden kaçıyordu... Sojin sozünü bitirince ona sarıldım.
Changbin: Ben seni koruyucam . Sonunda ölüm olsa bile ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
="İSTENMEYEN ÜYE"=
Fanfic8 kişilik erkek grubu olan STRAYKIDS grubuna Sojin'in katılması ile ortalık kızışır ...