~ Kim Sojin'in anlatımı ile:
Flimi izlerken bir anda uyku bastırmaya başladı. Uyumamaya çalıştım ama göz kapaklarim buna izin vermedi ve kapandı bende kendimi bu sayede uykunun kollarına bıraktım.~I.N 'ın anlatımı ile:
Flimi izlerken omzumda aniden bir kafa hissettim. Kafanın kime ait olduğunu öğrenmekbiçin kafamı sâğa çevirdiğimde bu kişinin Sojin olduğunu gördüm .Onu yatağına eletmeliydim çünkü bu şekilde durarsa omzu tutulabilirdi. Sojin'i yatağına eleteceğimi söylemek için Chan hyung' a sessiz bir şekilde seslendim.
I.N:Chan hyung (Sessiz bir şekilde)
Bang Chan: Efendim
I.N: Sojin uyumuş bu yüzden onu yatağına eleteceğim haberin olsun .(Sessiz bir şekilde)
Bang Chan: Tamam. (Sessiz bir şekilde)
I.N: İyi geceler canım hyunglarımm. (Sessiz bir şekilde)
I.n dışındabütün Skz: İyi gecelerrrr .(Sessiz bir şekilde)
Sojin'i kucağıma alarak yukarı kata adımladım odasının önüne gelince sessizce odanın kapısını açtım .Sojin'i rahatsız olmaması için sessizce yatırdım üstünü güzel bir şekilde üstünü örttüm ve yine sessiz bir şekilde odadan çıktım.
~Kim Sojin'in anlatımı ile:
(Sabah)
Gözlerimi açtığımda kendi odamda idin fakat ben dün akşam aşağıda flim izlerken uyuya kalmıştım. Her halde bir uye beni buraya getirmiştir. Günlük işlerimi hallettim üştümü giyindim ve aşağiya indim.
(Giydiği)
(Tipisi)
Aşağıya indiğimde üyeler farklı işler ile uğraşıyorlardı.
Sojin:Günaydın!
Skz: Günaydın Sojin!
Bang Chan: Hadi kahvaltiya geçelim.
Beraber mutfağa gittik.
Sofraya oturduk.
Sojin: Beni neden beklediniz ki?
Bang Chan: Niye beklemeyelim ki ? Sonuçta sende bizdensin.
Sojin:Teşekkür ederim.
Skz: Rice ederiz.
*Hem sohbet edip hemde yemek yerler*
Sojin: Bu arada beni dün akşam odama kim bıraktı ?
I.N: Ben , bir sorun mu oldu?
Sojin: Hayır sadece teşekkür etmek istedim.
I.N: Tamam.
*Sofradan kalkıp şirkete giderler*
Şirket te:
Bang Chan: Sojin bu arada sen ne zaman solo çıkartacaksın ?
Sojin: Yakında , şuanda şarkıyı yazdım ,ses kaydı yaptım ,kareografisi de tamam sadace MV çekimleri kaldı.
Bang Chan: Tamamm.
Sojin' in menajeri *Yeon bin di galiba*: Sojin bu gün MV çekimleri var.
Sojin: Gercekten mi ? Fakat bundan niye benim haberim yok ki ?
Yeon bin: Ben sana mesaj atmıştım aslında .
Sojin: Oh özür dilerim. Benim aptallığım.
Yeon bin: Tamam o zaman ben seni şirketin önünde bekliyorum çok geçmeden gel .
Sojin: Tamam , gelirim .
Yeon bin gider.
I.N:O kimdi ki?
Sojin: O mu , O Yeon bin . Benim menajerim.
I.N:Tamam.
Sojin: Tamam o zaman ben gidiyorum. Görüşürüz.
Skz: Tamam. Görüşürüzz .
______________________________________________________________________________
ÖNEMLİ ⚠️: Aşklarım sizce Sojin Jeongin ile mi , Zorbası Seo jun ilemi sew olsun yoksa sap mi kalsın size sormak istedim.
Hikayeyi oylayıp beni takip etmeyi unutmayın seviliyorsunuzzzz .💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
="İSTENMEYEN ÜYE"=
Fanfiction8 kişilik erkek grubu olan STRAYKIDS grubuna Sojin'in katılması ile ortalık kızışır ...