~Kim Sojin'in anlatımı ile:
Bang Chan hyung hemşireyi çağırıp gelmişti.
Hemşire: Ne işlemleriniz olucaktı efendim.
Changbin:Biz DNA testi yaptırmak istiyoruz.
Hemşire: Tabi o zaman siz beni takip edin.
Hemşirenin peşimden hepimiz gitmiyecektik sadece ben ve Changbin hyung. Acaba gerçekten abim miydi ? Ama nasıl olabiliyo . Belkide kaçırıldım ,belkide Changbin hyung kaçırıldı ... DNA testinin yapılavak yere geldik ve gerekli işlemler yapildı .DNA testinin sonuçları 2 güne açıklanirmiş. Bizde o güne kadar bekleyecektik .DNA testi yapılınca taburcu oldum ve eve gittik.
(2 gün sonra Sojin'den)
Sabah üyeler ile kahvaltı yapmış ve hastaneye DNA sonuçlarını almaya gidiyorduk. Bir süre sonra hastaneye geldik hastaneden içeri girince resepsiyona DNA testinin sonuçlarını almaya geldiğimizi söyledik onlar bizi gerekli yere yönlendirdiler. DNA testlerinin sonuçlarını bize bir zarfın içinde vermişlerdi. Changbin hyung zarfı eline aldı ve zarfın kapağını araladı ,ardından içinden evrağı aldı ve okumaya başladı evrağı okumayı bitince ağlamaya başladı ve yüzünde bir tebessüm oluşmuştu .
Sojin: Ne yazıyo ... Abimmiymişsin ?
Changbin: E-evet ! %99 uyuşyor .
Sözünu bitirince beni döndürmeye başladı gerçekten çak şaşırmıştım 19 yıl sonra bir abim olduğunu ögrenmiştim. Bende dayanamayıp bende sevinçten ağlamaya başladım. Bir süre sonra Changbin hyung bana sarılmayı bıraktı. Bu sefer ben ona sarılmaya başladım. Derken Hyunjin hyung da bize katıldı ve ağlamaya başladı.
Hyunjin : 19 sene sonra birbirini bulmuşlar ühühühü 😭
Bizde dayanamayıp gülüşmeye başladık.
Acaba nasıl böyle bişey olmuştu... Bir abimin olacağını hiç düşünmemiştim ama bu iyi bir şeydi. O zaman bir ablamda olmuştu ve yeni bir anne babam.
________________________________________________________________________________________
Seleme aşklarım 241 kelime oldu (41 kere maşallah hdhdh) .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
="İSTENMEYEN ÜYE"=
Fanfiction8 kişilik erkek grubu olan STRAYKIDS grubuna Sojin'in katılması ile ortalık kızışır ...