Bölüm:15

534 33 11
                                    

~Kim Sojin'in anlatımı ile:

Gözlerimi açtığımda bembeyaz bir tavan ile karşılaştım. Kafamı sağa sola çevirdiğimde üyeler vardı. I.N benim uyandığımi görmüş olacak ki:

I.N:Çocuklar Sojin uyandı!

I.N dışında bütün üyeler:Ne!

Han:Sojin iyimisin ... Biz özür dileriz.

Han dışında bütün üyeler: Evet,sana çok kotü davrandık ve kendimizi çok suçlu hissediyoruz.

Sojin:Teşekkürler  ve özürünüz kabul edilmedi dermişim jahshhs.

Üyeler:Yüreğimize iniyordu. Teşekkürler  .

Bang Chan: Sojin sakınca yoksa sen başına darbe alıp bayılmadan önce ki adam kim di ?

Sojin: O adam benim babam.

Changbin:Peki neden öyle dedi ki?

Sojin: *Olanlari anlatır ...*

I.N: Baban gerçekten çok acımasızmış bunca yıl ona nasıl katlandin anlamadim.

Sojin: Bende bilmiyorum . Peki ben burdan ne  zaman çıkarım ?

Lee Know: Ben en iyisi bir hemşire çağırıp geliyim ona sorarız.

Bang Chan:  Evet bende tam öyle diyecektim. Ama beraber gidelim.

Minho: Tamam gidelim .

Minho ve Bang Chan oturdukları yerden kalkıp hemşireyi çağırmaya gittiler. Bende üyelere kendimi daha detaylı bir şekilde tanıttım.

(Bir hafta sonra)

Üyeler ile canli yayın açmış sohbet ediyorduk. Yada daha doğrusu onlar çünku ben vana gelen   ölum tehditleri , hakaretler ve küfürlere bekiyordum ve geliba gözlerim dolmaya başladı gerçekten benden niye bu kadar nefter ediyorlardı ne yapmıştım ki onlara ? Kendimi ağlamamak için gerçekten çok zortutuyordum  fakat burasi ağlamanın ne sırası nede zamanı değil idi. Bang Chan  bunu fark etmis olacak ki hemen hepimizie gelen bir soruyu okudu .

(...)

Çok zaman geçmeden yayını kapattık ve üyeler beni teselli etdiler. Ardından beraber bir film izlemeye başladık.

______________________________________________________________________________

Selam Aşkoli kuşkolilerim 238 kelime oldu bolumu geç attığım için özür dilerim. Bu arada hikayemi oylamayi ve beni takip etmeyi unutmayınnnnn ! <14333333

=&quot;İSTENMEYEN ÜYE&quot;=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin