2.Bölüm GEÇMİŞİN İZLERİ

105 10 23
                                    

08-20.01.2024

2024

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2.Bölüm GEÇMİŞİN İZLERİ
Bölümü beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.'

Arkamdan gelen sesler ile korkuyla  arkamı döndüm. Ahen Veznedar.

Onun burada ne işi vardı ki?

"Sen- ne işin var burada?" Ahen bana baktı ve yavaş yavaş yanıma gelerek babamın mezarına baktı.

"Annem öldüğünde 8 yaşındaydım." Dedikleri ile şaşkınlıkla baktım.

"Alisa o zamanlar yeni doğmuştu. 4 aylıktı." Şaşkınlığa bürünmüş suratım hüznü kapsamıştı.
Daha 8 yaşında küçük bir çocukmuş. Ama bunları bana neden anlatıyordu ki?

"Babam ne olursa olsun bizi bırakmadı. Alisa hastayken, ben ateşlenirken yanımızda durur, abimin futbol turnuvalarına katılır, tek tek hepimizle ilgilenir hepimizin yemeğini dikkatle yapardı."

Onun hâline üzülürken yutkunarak ayağa kalktım. "Bana bunları neden anlatıyorsun ki?" Dedim.

Ahen beni süzdü ve üzerindeki ceketi çıkartıp yanıma doğru yaklaşmaya başladı. Dibime girdiği zaman keskin vanilyamsı, nanemsi kokusu burnuma gelmişti.

Omuzlarıma bıraktığı ceket ile çenemi tutup yukarı kaldırdı. Artık yüz yüze geldiğimizde yutkunarak derin derin nefesler almaya başladım. Niye bu kadar çok heyecan yapmıştım ki?

"Dinle." Diye mırıldanarak dudaklarıma baktı. Onun bakması ile bende dudaklarına baktım. Biçimli ve pembe dudakları çok tatlı duruyordu, öpülesi dudakları vardı. Dudakları kıvrıldığında daldığım dudaklarına yutkunarak baktım.

Daha sonra gözlerimi gözlerine kaçırmış ve gülümseyerek beni süzen yüzüne bakmıştım.

"Babam bize hem anne oldu hem baba. Herşeyin fazlası oldu bazen arkadaş, bazen dost. O benim herşeyim, abimin ve Alisa'nın da herşeyi olduğu gibi. Ama en sonunda bizimle uğraşa uğraşa hastalandı."

Dudaklarımı büzerek yutkundum ve gözlerimi kaçırdım. Babası hasta mı olmuştu?

"Kalp yetmezliği var ve kalbi onu sömürüyor." Şaşkınlıkla Ahen'e baktım. "5 senedir bu hastalıkla uğraşıyor ve o günden güne daha da kötü oluyor."

Esen rüzgar ile içim titremişti. Bu yüzden vanilya kokulu ceketine daha sıkı sarıldım.

"Bu yüzden annene karşı çıkma, bırak evlensinler. Şu saatten sonra annen, annem olsun demiyorum. Babam da sana belki baba olamaz ama onlara karşı çıkma. Çünkü seneler sonra babamı, senin annenin yanında mutlu gördüm ben. Benim babam mutlu olmayı hakediyor Eza!" Gözlerim dolmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SESSİZ SESLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin