30.12.2023
Öncelikle hepinize tekrardan merhaba demek istiyorum.
Bu satırları yazarken bile çok heyecanlıyım çünkü bugün KIRMIZI KUŞAK adlı kurgum 1 Milyon okunmaya ulaştı.
Kim bilir bu kitabı yayınlamaya başladığım tarihte kaç okunmaya ulaşacak.Umarım yeni kurgumu beğenirsiniz. Üvey Abi konulu, ne klasik ne de betimsiz. Tam bu konuyu sevenler için yazmaya başladım.
Kitaba başlangıç tarihleriniz...
Kitap +18 öğeler içermektedir.
Gizemnnd.'
1.Bölüm YEMEK MASASI
Ben Eza.
Eza Arslan.İsmimin anlamını bir çok kez araştırmış, aynı sonucun yüzüme vurulması ile tekrardan yüzümdeki gülümseme ile kalakalmıştım.
'incitme, eziyet, zulüm'
Sıradan bir hayatım olduğunu 13 yaşıma kadar evet düşünürdüm ama 13 yaşımda canımın yarısını, babamı kaybetmem ile hayatım sıradanlığını yitirmişti.
Aslında annem öyle düşünmüyordu. Babamın ölmesinin sadece beni etkilediğini, kendisi ne kadar üzülse de yıpranmamak gerek, ölen ile ölünmüyor diyerek beni yavaş yavaş sömürmüştü.
Annemi ne incitmiştim ne de ona eziyet etmiştim ama seneler önce babama ismimi zorla koydurmasını artık bu 24 senelik hayatımda yavaş yavaş anlıyordum.
Onun amacı benim hayatımda bana eziyet etmekmiş, kırmakmış, dökmekmiş, incitmekmiş.
Annem belki de babamdan sonra her şeyim olmuştu. Onu seviyordum evet, onu çok seviyordum ama babam öldüğünden beri hatta şu son 5-6 senedir hiç anlaşamıyorduk.
O bana hayatı zehir ederken ben sürekli susma hakkımı kullanıyordum. Çünkü kaybetmek ne demek biliyordum.
Seneler arkadaşlarımın bana ailelerinin dertlerini anlatmakla geçti. Onların şikayet ettiği bir çok şeyi yaşayamamak bana acı vermişti.
Neymiş babası istediği elbiseyi, çantayı almak yerine kendisine saat almış, araba almış. Benim babam olsaydı da bana hiçbir şey almasaydı dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ SESLER
Novela JuvenilBelki bir çoğumuzun hiç sevmediği şeydir yalan. Ama gerçekler yüzüne vurunca daha kötü olmaz mı insan? Sızlayanın sadece yaralarımız olmadığını anlayınca, Nasıl da göz önüne gelirmiş aşk, sevgi, intikam.. ♣️ Annemin yalanlarını boynuma dolayıp gitt...