Bölüm 2*

63 2 0
                                    

Selamunaleyküm Keyifli Okumalar!

(Multimedia: Hatice'nin babasının restoranı)

Bugün ofise girdiğimde üniversiteden arkadaşımız olan Büşra'yı gördüm.

"Büşraaaaa! Hoşgeldinnn! Hayırdır hangi rüzgar attı seni buraya?"

"Ay Haticee senin de burada çalıştığını unutmuşum! Nasıl da özlemişim ya, arayı çok açıyoruz hep böyle oluyor.. Ya ben bi reklam işi için geldim de.."

"Merve daha gelmedi. Gel benim odamda sana bi çay ikram edeyim." 

Odamda küçük bi bitki çayı köşesi yaptım ofise kim misafir gelirse ikram etmek benim en büyük eğlencelerimden biriydi. Çeşit çeşit farklı ülkelerden farklı çiçeklerden çaylarım vardı. Büşrayla benim odama geçtikten sonra ona:

 Büşrayla benim odama geçtikten sonra ona:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Çay Köşesi)

"Ne içersin canım? Bak burada ne ararsan var. Hatta gel kendin seç."

Büşra çayların olduğu yere geldi ve Yasemin kavanozunu gösterek:

"Ay Haticee inanmıyorum şu çaylara bakk.. Şu ne? Şunun tadını merak ettim."

"Bence sabah için tatlı bi seçim. Yasemin Çayı demleyip geliyorum sen koltuğa geç."

Çayı demledim ve tepsiye koyup yanına oturmaya gittim:

"Bi beş dakika sonra bardağa dökebilirsin biraz demlenmesi lazım."

"Tamamdır şefim!"

Dedi eliyle baş parmağını kaldıran onay hareketini yaparken. Ve o da ne? O yüzük?

"Ay bi dakika asıl konuya gelmeden şunu sormam lazım. O yüzüğü doğru mu görüyorum ben!? Kim bu şanslı kişi!"

"Yaniii, doğru görüyorsun heheh. Şimdi şöyle ki bizim bölümde üst dönemden bi arkadaş vardı hatırlarsan, Mehmet."

"Büşrağğ sen ciddi misin? Hayırlı olsuuun! Çok sevindim ya. Yakışmışsınızdır da var ya hayal ettim sizi yanyana.. Ay nasıl oldu bu ben bütün detaylarıyla dinlemek istiyorum. Dur şimdi anlatma en kısa zamanda bi buluşma yapıp konuşalım! Sen şimdi iş için gelmişsin konuyu dağıtmak istemiyorum."

İki kişi de tanıdığım kişi olunca o kadar heyecanlanmıştım ki niye bilmiyorum. Büşra bile şaşırdı belki bu tepkime. Merve:

"Tamam sakin ol hepsini bütün detaylarıyla anlatacağım." Dedi gülerek.

"E şimdi senin sebeb-i ziyaretin nedir?"

"Çalıştığım firma derginize reklam vermek istiyor. Belki biliyorsundur ben Kaleli Gayrimenkul'de çalışıyorum. Artık biraz daha güncel şeyleri takip etmek istiyorlar. Genişlemek istiyorlar. Bunun için de billboardlar, dergiler, sosyal medyayı etkin kullanmaya başlamak istiyorlar. Bende sizi tanıdığımı söyledim. Başlangıç olarak iyi bir işbirliği olur. Hem siz de yolun başındasınız size de destek olmuş oluruz diye düşündüm."

Bİ TANIDIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin