Bölüm 3*

43 3 0
                                    



Akşam iş çıkışı babamın yanına gitmiştim yine. Tek arabayla geldiğimiz günlerden biriydi. Restoranın bahçesindeki sandalyelerde oturmuş babamı bekliyordum. Garsonlardan biri artık beni tanımıştı sormadan çay getiriyordu. Sağolsun.

Şu anda baya sakindi restoran ama 1-2 saat sonra tıklım tıklım olacaktı. O yüzden bütün çalışanlar hızlı hızlı hazırlanıyorlardı. Kadir Bey de bahçeye çıktı. Bana doğru gelip:

"İyi akşamlar."

"İyi akşamlar."

"Ben dün adınızı soramadım. Adınız neydi?" 

Adımı burada kime sorsan söyler...

"Hatice, siz de sanırım yeni çalışmaya başlamışsınız burada Kadir Bey değil mi?"

"Evet." Dedi biraz duraksadı ve devam etti:

"Bugün yaptığınız toplantıdaki beyefendi sorun çıkardı mı size? Tam anlayamadım durumu ama yardıma da gelip gelmeme konusunda kararsız kaldım."

"Yok konuşarak çözülebilecek bi şeydi çözdük çok şükür, teşekkür ederim ama gerek yok ben hallederim."

"Anladım, size afiyet olsun o zaman."

"Teşekkürler.."

Babamın gelmesiyle Kadir Bey içeri girmiş biz de eve doğru yola koyulmuştuk 


********


Bir hafta sonra

Sabah işe erken gelmiştim bugün derginin yayın günü de yaklaştığı için baya yoğun geçiyordu. Reklamı beğenmeyen müşteriler de o kadar çok arıyorlardı ki. Derya'yla ben yetişemiyorduk artık. Neyse ki öğle arası gelmişti ki biraz nefes almaya vaktimiz olmuştu. Odama giren Hanife Hanım'la anladık öğlen arası olduğunu da. Hanife Hanım:

"Hatice hanım aşağıdan haber geldi. Hakan Kaleli sizinle görüşmek istiyormuş. Aşağıdaymış şu an. Önemli olduğunu söylemiş." 

Derya'yla gözgöze gelmiştik. Derya o gün bi şeyler sezmişti zaten. 

"Ehm. Tamam ben bir inip konuşayım o zaman."

Aşağıya inip bahçeye çıktığımda elinde iki kahveyle bekliyordu Hakan Bey. Allah'ım bir bana takıntılı insan eksikti şu sıkışık zamanda. Lütfen iş için konuşmaya gelmiş olsun Allah'ım lütfen.

"Buyrun Hakan Bey benimle görüşmek istemişsiniz?"

"Kusura bakmayın Hatice hanım yoğunsunuz herhâlde.. Aklıma geldiniz. Daha doğrusu aklımdan çıkmıyordunuz. Size bir kahve ısmarlamak istedim."

Allah'ım adama bak ya.. O günden sonra ben bu adamı araştırmıştım internette. Zaten hakkında bir şeyler bulmam çok zor olmamıştı. Değişik değişik mekanlarda takılıyordu. Yani az çok nasıl bir hayatı olduğunu anladığımı düşünüyordum.

"Bakın Hakan bey, ben size ne düşündüğümü tam olarak söyledim diye hatırlıyorum. Buraya gelmeniz beni hiç istemediğim bir duruma düşürüyor. Ben işle ilgili konuşursanız diye gelmiştim."

Derya geldi yanımıza o sırada. Aslında en başta beraber gelecektik de bir işi çıktığı için bana önden gitmemi söylemişti. Adam Derya'ya hiç aldırmadan konuşmaya devam etti.

"Sizi çok iyi anlıyorum Hatice hanım. Kendime söz geçiremedim. Beni tanımadığınızı da düşündüm. Belki biraz olsun tanısanız-"

Derya:

Bİ TANIDIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin