Telefonu masama koyduğum gibi odamın kapısı çalınması bir olmuştu.
"Evet" Dediğimde anında açılan kapıyla beni karşılayan biricik abim "kız kedi kalkmadın mı hala?" Diyerek bana bakıyordu. Bana bakarak! Kalkmadığımı soruyordu? "Abicim bana anlatmak için çekinme, ben dostum. Neyin var abim anlat bana. Yardım ederim gerçekten yadırgamam yani." Dediğimde kafama vurmasıyla "kız cadoloz kedi ne diyorsun yine sabah sabah içtin mi kızım?" Dedi.
"sana sormalı abicim, sen gördüğün halde körsen bende içmeden sarhoş oluyorumdur belki?" Dedim. Bozulan abim "ağza bak ağzaa." Diyerek akasya durağı sinanı taklit ediyordu. Sende şanziment mi oluyorsun?! Aklıma gelenle çatık kaşlarla abime döndüğümde diyeceğimi diyemeden "Cumali ceber gibi oluyorsun kızım çatma kaşlarını." Diyerek kahkaha atmaya başlamasıyla sinirle soluyarak kollarımı önümde bağladım.
Bir şey söylemek için Dudaklarımı aralamıştım ki "KAPI ÇALIYOR , BİRİNİZ BAKIN!" Diyen annemle kocaman gülümseyerek koşar adımlarla merdivenleri indim. "BEN BAKTIM" diyerek kapının kolunu indirmemle kızları görme mutluluğuyla kapıyı açtım.
Gelen kişiyle Gülüşüm donduğunda "Geçebilir miyim?" Diyen deniz abiyle hızla kendimi gelerek "şey.. Evet. Üzgünüm bizimkiler sandım. Senin geleceğini bilmiyordum deniz abi." Diyerek kapıyı genişçe açarak kenara çekildim. Geçmesi için yol verdiğim de bir şey demeden yüzüme dahi bakmadan içeri geçmişti.
Ne oldu ya? Yanlış bir şey mi dedim!
Kapıyı kapatacağım sırada " ece" "ece" "ecee" Diyen kızlarla gülerek "sonunda teşrif ettiniz." Dedim.
Kızlar içeriye girdiğinde hep beraber sarılarak gülüşerek içeri geçtik.
Masa neredeyse hazırdı. Canım anam.
Abim deniz abiyle açık salonda oturmuş konuşuyorlardı. Yanlarına doğru ilerlediğimiz de bizi gören abim "Oo kızlaar siz mi geldiniz?" Dediğinde göz devirerek "hâlâ yoldalar abicim bakma şuan burada gözüktüklerine." Dediğimde çatık kaşlarla "Senin dilin çok uzamış cadoloz kedi. Okuluna gelim de gör sen!" Dediğinde kocaman gözlerle abime bakarak "ya abi şakadan da anlamıyorsun he sende şaka yaptım canım şaka şaka bak gerçekler dimi kızlar konuşunda inansın cennette olduğuna." Dediğimde kızlar kıkırdayarak "ece haklı mert abi!" Dediğinde kızlarıma gururla baktım.
"Kızlarım benim yaa." Dediğimde sarılmak için açtığım kollarımı abimin sözleriyle göğsümde bağladım."Delilerdi haklıdır diyorsanız elbette." Dediğinde abim gerçekten âdi bir gaddar olabiliyordu. "Tecrübeni konuşturuyorsan elbette" Dediğimde kıkırdayan kızlarla bende dayanamamış gülmüştüm. Gülüşümle deniz abinin bana bakması bir olmuştu. Bakışları çok yabancıydı. Tiksinir gibiydi. Kaşlarımı çatmama neden olmuştu. Ne olmuştu ki? Bana böyle hiç mişim gibi bakıyordu?!
Gözlerimin içine bakarak "Saygısızsın!" Dediğinde ben dahil herkes deniz abiye bakıyordu. Abim şaşkınca "Deniz evet cimcime biraz sivri dilli ama benim kardeşim saygısız değil kardeşim!" Demesiyle boş bakışlarını Üzerimden çekerek "Bana öyle gelmiş o zaman kardeşim." Dediğinde dolan gözlerimle gözlerimi kaçırmıştım."Deniz üzüyorsun kızı!" Dediğinde deniz abi bana hiç bakmadan "Senin için Dedim kardeşim. Benim kardeşim bana böyle yapsa ağzına geçirirdim bir tane!" Demesiyle şaşkınca deniz abiye bakıyorduk. Esma kulağıma eğilerek "içmiş herhalde, yoksa sana böyle konuşmaz biliyorsun." Dediğinde dolu gözlerle ona baktım. Şerife diğer yanıma gelerek "üzülme! Sen üzüldükçe ona saldırmamak için kendimi zor zaptediyorum." Dediğinde gülerek söylemişti. Roj yanıma gelerek "Sakin ol belliki sinirleri bozulmuş dangalağın." Dediğinde gülmüştük. Deniz abinin gözlerini üzerimde hissetmemle yutkunmam bir olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖR BENİ / Yarı TEXTİNG [Abimin Arkadaşı]
Teen Fiction05**: neden uyumadın bu saate kadar güzellik? 02.20 siz Kimsiniz? Numaramı nereden buldunuz? 02.38 05**: he yani güzellik dememde ve gecenin bu saatinde yazmam da...