2 Ay sonraBuraya tamamen alışmıştım artık,carl ile yakınlaşmıştık genellikle onunla vakit geçiriyordum,enid sinirimi bozuyordu arada tartışıyorduk bunu durduruan kişiler de jacob ve carl oluyordu,ki ben enid ile anlaşmaya çalışsam da ama enid tam tersine beni hep aşağılayıcı şeyler söylüyordu ve bir keresinde beni köşeye çekip carldan uzak durmamı söylemişti ve bu sayede enid'in carldan hoşlandığını tam olarak anlamıştım zaten normalde de belli oluyordu.Bu süreçte de carol ile de çok iyi anlaşıyorduk adeta annem gibi hissetirmeye başlamıştı yavaş yavaş,annemin yokluğunu kapatıyordu carolu gerçekten seviyorum..
-Sabah-
Bugün öğlenlere doğru erzak aramaya çıkacaktık glenn carl ve maggie ile,şu an yatağındaydım ve öylece bir sağa bir sola dönüp duruyordum,oyalanmayıp üzerimi değiştirdim bugün hava bunaltıcı derece sıcaktı bu yüzden kot şort ve sıfır kol siyah bir body giymeye karar verdim ve değişiklik olsun diye saçını bağladım (oh tas diana😻) daha sonra aşağıya indim.Aşağıda Carlı gördüm konserve yiyecek yiyordu beni görünce bana baktı ve öksürmeye başladı.Carl'ın gözüne bugün fazla güzel gelmiştin.Güldün ve carl öksüre öksüre günaydın dedi,sende günaydın diyip eline bir konserve aldın karşısına oturdun yüzüne bakmıyordu,"carl" dedin yüzüne baktı "yok birşey "dedin ve gülümsedim sana soru soran gözlerle bakıyordu.Erzak toplama için hazırlanıyordunuz,maggie ve sen hazırdınız silahlarınızı kontrol ediyordunuz carl ve glenn'in geldiğini gördünüz onlarda hazırlardı,jacob size doğru geliyordu yanınıza geldi carl ve sana bakarak "dikkat edin" demişti sende "tamam merak etme" diyip gülümsedin ve saçlarını karıştırdın küçük bir kahkaha attı,jacobun saçları kıvır kıvır çok hoşuna gidiyordu,enid buraya doğru yaklaşıyordu yanınıza geldi ve carl'a sıkıca sarılıp ayrıldığında yanağından öptü ardından "dikkat et carl" dedi oradan uzaklaştın neden bilmiyorsun ama içten içe üzülmüştün çünkü carl'dan yavaş yavaş hoşlanmaya başlamıştın,bozuntuya vermemeye çalıştın maggilerin yanına geldiğinde glenn arabayı hazırlıyordu araba hazır olduğunda arabaya bindiniz glenn arabayı sürüyordu maggie ön koltukta, carl ve sen arka koltuktaydınız.Yol boyunca dışarıyı izlediniz normalde carl ile konuşurdunuz ama nedense hiç konuşmamıştınız.Markete ulaştığınızda önünüze sayısız bir sürü aylak geldi bıçağını çıkarttın ve teker teker aylakların beynine saplamaya başladın carl glenn ve maggie de diğerlerini hallediyorlardı hepsini hallettikten sonra markete girdiniz glenn ve sen bir tarafta maggie ve carl bir taraftaydı.
Maggie ve Carl marketin öbür ucundaydılar büyük bir marketti,raflarda bir kaç kolye görür ve aklına direkt diana gelir, maggie carl'ın o kolyelere bakarken görür ve yanına gelip "bence dianaya bu yakışır" diyip eliyle yıldızlı kolyeyi gösterdi, gerçekten de yakışacağını düşünüp carl maggieye teşekkür edercesine kafasını salladı,carl kolyeyi aldı ve cebine koydu maggie gülümsemişti daha sonra işlerine devam ettiler.Buldukları her şeyi topladıktan sonra glenn ve dianayı bulmaya gittiler,bulduklarında diana glenn'in saçına krem şanti sıkmış glenn de diananın burnuna krem şanti sürmüş birbirlerine bakıp gülüyorlardı carl ve maggieyi görünce daha da gülmeye başladılar haliyle anlam veremeyerek maggie ve carlda gülmeye başladı komik değildi ama gülüyorlardı ve durmuyorlardı.
Marketten erzaklar topladıktan sonra arabaya doğru yürüyordunuz, glenn söyleniyordu çünkü kafasına krem şanti vardı, glenn sana bakarak "bir dahaki erzak toplayışımızda acı sosu kafana dökücem diana" gülerek karşılık verdin "tam tersi olmasın dikkat et" dedin ,maggie de senin tarafındaydı ,ikinizde şu an glenn'i bildiğin sinir ediyordunuz ve bu hoşunuza gidiyordu.Arabaya bindiniz ve eve doğru gitmeye başladınız ,eve yaklaşınca büyük bir tank ve yanında 2 tane araba olduğunu ve evlerinize ateş ettiklerini gördünüz.Vali ve adamları gelmişti sen tanımıyordun,telaşlanmıştınız glenn küfürler savuruyordu, carl silahını çıkarıyordu,arabadan indiniz ve oraya yürümeye başladınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm all yours • Carl Grimes
Подростковая литератураDÜZENLENİYOR ‼️ (Bölümlerin yarısının farklı anlatımla yazıldığına bakmayin değiştiriyorum 😔😔)