1. küçük bir kızın küçük hayalerinin yıkılışı

1.1K 32 10
                                    

1 Bölüm.

'Bilinmedik bir hüzün var içimde, bir garplik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Bilinmedik bir hüzün var içimde, bir garplik. Anlamadım ki ya ben fazlayım bu şehirde ya da biri eksik."
-Can Yücel

Yazar.

Asel annesinin ona armağan ettigi mas mavi gözlerini yeni bir güne ve yeni bir acıya açmıştı. Avludan gelen sesler onu uykusundan uyandırmıştı, birden odaya kiz kardeşi Hevi'nin dalması ile bakşılarını kapının önünde duran güzel kıza çevirdi. Kiz kardeşi ismi gibiydi Hevi umut, düş, rüya demekti Hevi ablasının yaşam umuduydu. Hevi ablasının rüyasıydı.

"Abla!" Dedi Hevi mavi gözlerinde hüzün, korku, endişe ve bir çok şey daha vardı genç kızın...

"Ne oldu Hevi? Iyi misin?" Dedi Asel kız kardeşi için endişeleniyirdu annesinden emaneti'idi ona Hevi onu korumak için canını bile verirdi.

"Behram abi, düşmanımızın kızı olan Roni'yi kaçırmış! Kan dökülmesin diye berdel kararı aldılar!" Dedi Hevi bu sefer ablasının rüyası değil kabusu olmuştu, Aselin içini büyük bir korku sardı bu evde üç tane genç kiz vardı Berfu, Hevi ve o...

Hevi en küçükleriydi Berfu ile o ise aynı yaştaydı, korkusu kendi için değildi korkusu Hevi içindi...

Asel yataktan kalktı ve aşağı avluya indi, bir sürü kişi vardı. Fakat düşman aşiret olan Karakan'lar gitmiş olacaklar ki onlar yoktu. Genç kiz dudaklarini korku ile araladı ve "ka-kararınız ne ba-baba?" Dedi Asel duyacaklarından korkarak.

"Ya Hevi yada sen onlara berdel kararı ile gelin gidicek!" Demesi ile Asel bir an bile düşünmeden "Hayir! Hevi olmaz o daha 17 yaşinda, baba Berfu olmaz mi?" Demesi ile yediği tokat ile yere yapıştı Asel...

"berfu bu evin prensesi onu berdele kurban mı edicez siz varken!" Dedi babası, Asel yine kimsesizdi sadece şimdi değil o hep kimsesizdi.

Annesi Hevi'yi doğururken ölmüştü, o daha beş yaşındaydı, kardeşine analik yapti peki 5 yaşinda ki bir kiza kim analık yaptı? Hiç kimse Asel kendi kendini büyütü ve şimdi ağzindan çikacak iki kelme ile kendi kendini öldürecekti. "Ben, berdeli kabul ediyorum!" Dedi Hevi iyi olsun onun için yeterdi dimi? Fakat yetmeyecelti o kanakta yaşayacağı şeyler ile her gün ölecekti Asel...

Asel Hazara aşıktı, hangi aşiretin oğlu bilmiyordu ama Hazarı ilk görüğünden beri Hazar için atmaya başlamıştı kalbi...

Fakat biliyordu bu zalim siirt buna izin vermeyecekti onuda aşkınıda öldürecekti...

Küçük GelinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin