6. Düğün

181 10 13
                                    

Iyi okumalar canlarim🎀

"İnsan saramadığı yarayı saklar, bazen bi gülüşün içine, bazen derin bi sessizliğin içine."

6. Bölüm.

Kafamı hızla kapıya çevirdim, Kezban'dı elinde Gelinlik vardı "Al, gelinliğin. Hadi gene balısın 4 ayağının üstüne düştün. ağa gelini olacaksin, oğluma dua et yoksa kim alırdı seni evde kalırdım" sinirle gözlerine baktım "Ne diyorsun sen ya? Asıl senin oğlun bana dua etsin ben olmasaydım çoktan gebermişti. Sende şu an bana bu sözleri söyleyeceğine git dua et. Belki Allah seni aff eder." Diyince yüzüme tokadı yedim. İlk defa onlara kafa tutuyordum.

Başım yan düştü "Ananda, sende kardeşinde sığıntıdan başka bir şey değilsiniz. Değersizsiniz." Dedi gelinliği yere fırlatıp çıktı. Yutkundum. Yerde duran gelinliğe baktım. Kefenimdi o benim.

Gelinliği alıp dolaba astım.

***

Aynada kendime bakiyordum, davul sesleri tüm konağı sarmıştı. "Ayy abla çok güzel oldun" diyen Heviye gülümsedim. "Bende gelin oldum Asel abla" diyen Güle baktım "çok güzel olmuşsun canım benim" Diyince Berfu iç çekti "çok yakışıklı olmuş" dedi cama bakarken. Anlam veremeyerek ona baktım.

Içeri Kezban girdi "hazır mısın? Makyaji güzel yaptılar mi? Maazallah çirkinliğin ortaya çıkar vazgeçerler." Diyen kezbana karşi Gül "Asel ablam çok güzel anne" Kezban derin bir nefes verdi.

Kapı tıklatma sesi gelince bir an kalbim duracak sandım. "Kapı açılmıyor" Dedi Hevi kapıyı tutarken. Hazarın derin bir nefes verdiğini duydum. Içimden bir şey koptu sanki o an. Kapının arasından ellini uzatıp bi deste para verince Hevi ve Gül gözlerini patlatıp "çüş" deyince kıkırdadım.

Hevi kapıyı açınca Hazar içeri girdi, çok yakışıklı olmuştu, o hep yakışıklıydı. Ben onun gerşeyine hayran kalırken o bana bi malmışım gibi baktı.

"Bak bende gelin oldum" Diyen Güle baktı ve gülümsedi. Hayranlıkla ona bakıyordum. "Çok güzel olmuşsun" dedi gülümseyerek "sende çook yakışıklı olmuşsun" Diyen Güle hayranlıkla baktı. Gülün önüne eğildi "sana bi sır vereyim mi?"
Gül "Ver" Diyince kulağına eğildi ve fısıldadı.

Hazar her ne dediyse Gül ellini ağzına götürdü ve kıkırdadı. Hazar ise ona göz kırptı. Ayağa kalkıp bana döndü.

Tül yüzümü kapatıyordu onu net göremediğim için tüle naalet okudum. Yavaş yavaş yanıma geldi tülü kaldırdı yüzüme bakmadan, anlımı öpmüş gibi yaptım. Dudakları anlıma değmedi bile.

Ellimi koltuğuna soktum. Odadan çıktık. Merdivenleri gelinliğim yüzünden yavaş bir şekilde iniyordum. O ise beni umursamadan önden hızlı adımlarla gidiyordu. Ona yetişe bilmek için hızlandım.

Avluya indiğimizde herkes bizi alkışladı. Bence baş sağlığı dilemeleri gerekiyordu.

Kimse ile vedalaşmak istemedim. avludan çıkıp arabaya bindik. O şoför koltuğuna ben arkaya. Arkamızda konvoy ile beraber yola çıktık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Küçük GelinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin