Hódítsuk Meg Kang Yeosang-ot 1

92 11 0
                                    

- Tanácsokat. Most. - lépett a maknae a kapitány szobájába.

- Milyen tanácsokat? Figyi, én nem tudom annak a fura almás sütinek a receptjét. Seonghwa-tól kéne elkérned. - nézett rá zavartan Hongjoong.

- Mi? Minek kellenek nekem egy idióta süti receptje? Meg akarom hódítani Yeosang-ot. És tudom, hogy te is valami rituálét alkalmaztál Seonghwa-hyungon. Szóval addj tanácsokat. - követelte Jongho.

- Ah. - értette meg Hongjoong. - Én egy videóból szedtem a lépéseket. Akarod, hogy átküldjem?

- Igen, az nagyon jó volna.

Hongjoong néhány perc alatt megkereste a videót, majd belökte Jongho-nak.

-Nem tudod, hogyan mond el életed szerelmének az érzelmeidet? Semmi baj. Segítek! - kezdte a videóban szereplő srác. - Első: Bókolj neki, dicsérd meg a szemét, a ruháját a haját, bármiét. Bár, ha a kiszemelted pöppet nárcisztikus, mint az enyém, akkor úgyis azt mondja tudja... - motyogta.
- Mit mondtál? - kiáltott fel egy kissé vékonyabb férfihang.
- Hogy imádlak életem. - kiabált vissza a videós srác.
- Én is így gondoltam.
- Na szóval... Második: Kérdezd a napjáról! Hallgasd végig a csacsogását, és figyelj rá! Mindezek mellett nevess minden viccén, akkor is ha szörnyen rosszak.
- Kritizálod a vicceimet? - harsant fel ismét a nézők számára nem látható személy hangja.
- Eszem ágában sincs. - nyugtatta őt a párja. - Harmadik. - folytatta zavartalanul, mintha mi se történt volna. - Segíts neki, légy udvarias! Például; húzd ki neki a széket, nyisd ki előtte az ajtót, vedd le a polcról azt, amit ő nem ért fel, stb. - sorolta. - Negyedik: Vidd el őt olyan helyekre, ahová szeret menni. Lehet ez bármi. Kávézó, park, cukrászda, de akár élelmiszer bolt is. - fejtegette. - Emellett, ne hagyd, hogy fizessen! Mert hát, milyen az már? Majd te szépen kifizeted, a muffinját, kávéját, sőt még a cipőjét is. Ha azt mondja, ragaszkodik hozzá, kit érdekel? Akkor is fizessél. Hidd el, örülni fog. Ötödik: Járj a kedvében, csináld azt amit ő akar. Példának okáért, ha filmet néztek hadd válasszon ő, ha elmennétek valahova, engedd, hogy helyet válasszon, kivéve, ha azt szeretné lepd meg. Esetleg, ha csak szimplán együtt töltötök egy kis időt, akkor is engedd őt kibontakozni. - vett egy nagy levegőt, majd mint akinek gondolkodásra van szüksége, csak egy kis idő elteltével folytatta a felsorolást. - Hatodik: Vidítsd fel ha szomorú! Azt hiszem, ezt nem kell részleteznem. Hetedik: Érintsd meg őt! Nem, nem taperolásra gondolok, egyszerűen, csak használd ki a lehetőséget, ha összeérhet a kezetek, ha arra hivatkozva, hogy segítesz neki, megfoghatod a derekát, sőt még ha filmnézés közben ,,elalszol" - rajzolt idézőjelet a levegőbe - az ölébe hajthatod a fejed. De nagyon vigyázz, hogy a bokáját semmiképpen NE fogd meg! Nem fog neki tetszeni. Hidd el, tapasztalat. - figyelmeztetett. - Nyolcadik: Nem mindenki szereti, ha becézik, szóval, ezt a pontot ki lehet hagyni, de ha te esetleg pont zavarba tudod vele hozni életed szerelmét, akkor hajrá! A becenevekkel sok mindent el lehet érni ebben az esetben. És végül, de nem utolsó sorban, kilencedik: Ajándékok. Vegyél neki ajándékokat. Leginkább olyanokat, amiket szeret, de ha esetleg nem vagy benne biztos, akkor garantálom, hogy édességgel, és ékszerrel nem lehet mellé lőni. Remélem tudtam segíteni, hogy meghódíts kiszemelted szívét. Szia.

- KURVA JÓ! - lelkesedett Jongho. - Ez a folyamat körülbelül mennyi ideig tart?

- Nem tudom, én úgy egy hónapig hódítottam Seonghwa-t. - mondta Hongjoong.

- Az sok idő! - háborodott fel Jongho. - Nincs valami rövidebb módszer? Tudod, amitől két napon belül alattam nyög.

- De van. Alkoholnak hívják.

- De én tartós kapcsolatot akarok!

- Akkor ne vidd ágyba egy héten belül.

- Pff, jó. Akkor ennek a hülye videónak a hülye technikáját fogom használni. - morgott Jongho, és felállt az ágyról. - Na szevasz. - ment ki.

- Ő mit keresett itt? - tért be a szobába éppen ekkor Seonghwa.

- Tanácsokat kért, Hwa-baba. - mondta Hongjoong, és az ölébe húzta a párját.

- Az almás süti receptjét? - vonta össze Hwa a szemöldökét. - De te nem is tudod, hogyan kell elkészíteni.

- Nem. Hódítási tanácsokat.

- Ah. Te abban nagyon jó vagy. - mosolyodott el Seonghwa, és az ujján lévő gyűrűre nézett.

Eközben Jongho épp a stratégiáját állította fel, hogy hogyan fogja meghódítani Kang Yeosang-ot.

Hódítsuk Meg Kang Yeosang-ot [JongSang]Where stories live. Discover now