”Második: Kérdezd a napjáról! Hallgasd végig a csacsogását, és figyelj rá! Mindezek mellett nevess minden viccén, akkor is ha szörnyen rosszak."
Jongho már éppen azon volt, hogy nekiáll a második lépésnek, amikor arra gondolt; biztos így akarja ezt csinálni?
Mármint... Mi van, ha Yeosang-ot teljesen másképp kell meghódítani? Mi van, ha Hongjoong-nak bejött az a hülye sablon, de neki nem fog? Mi van, ha elront valamit?Végül úgy döntött másokat is megkérdez.
- És ti, hogy jöttetek össze? - nézett Jongho kíváncsian a WooSan párosra.
- Ez az idióta a kezdetektől fogva úgy kezelt mintha a pasija lennék! - kezdett bele Wooyoung, úgy mint akinek sok mesélni, vagyis panaszkodni valója van.
- Nem mintha egyszer is ellenkeztél volna. - mondta San, miközben nagyon koncentrált, hogy jól kitudja válogatni a ruhákat, amiket az anyukájuk rájuk bízott.
- Ellenkeztem!
- A "nehehehe hihihihi neee, San neee" nem számít ellenkezésnek.
- Pff, tök mindegy. - forgatta a szemét Wooyoung.
Jongho úgy érezte, ezzel csak az idejét pazarolja, szóval magára hagyta a párt, akik időközben egymásnak estek, és már az ágyban voltak, mikor Jongho sietősen elhagyta a szobát.
Úgy döntött akkor még megpróbálja Mingiéknél.- Lekaptam újévkor. - mondta Yunho egyszerűen.
- Ez... Tömör. - nézett Jongho meglepetten.
- Ja, elvileg akik csókolóznak újévkor azok örökre együtt maradnak. Gondoltam kipróbálom. És eddig úgy tűnik működik.
Jongho semmivel nem ment semmire. Hongjoong módszere túl sablon és túl körülményes volt. San módszere... Egyszerűen nem tehetett úgy hirtelen, mintha ő és Yeosang randiznának! És ami Yunho módszerét illeti, ezt elmesélhette volna egy héttel korábban. Most, január első napjaiban szart sem ért a szilveszteri csókkal.
Már éppen adta volna fel, amikor a "szülők" bejelentették, hogy egy hétre erdei kirándulásra mennek.
Erdei kirándulás! Egy hét! Tökéletes arra, hogy meghódítsa Kang Yeosang-ot. Saját kútfőből. Mindenféle instrukció nélkül.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hódítsuk Meg Kang Yeosang-ot [JongSang]
Hayran KurguA bestseller siker, 'Hódítsuk Meg Park Seonghwa-t' szerzőjétől Miután Choi Jongho mindenkit megkérdezett, de senki hódítási tanácsait nem tudta alkalmazni Yeosang-on, úgy döntött saját kútfőből oldja meg. Mindenféle instrukció nélkül. Beválik neki?