- Ma felvett engem a karjaiba! - mesélte Yeosang áradozva.
- Láttam, láttam! - tapsikolt Wooyoung.
- Én is láttam. - tette hozzá Mingi izgatottan.
- Én mondjuk nem láttam, de tudok róla. - mosolyodott el Seonghwa.
- Istenem, mikor jöttök már össze? - sóhajtott fel Wooyoung.
- Várom, hogy ő tegye meg az első lépést. - mondta Yeosang.
- Amúgy... - kezdett bele Mingi olyan hangon, amitől mindenki elhallgatott, és megváltozott az arckifejezésük.
- Mi történt? - kérdezett rá Wooyoung.
- Szerintem Yunho hamarosan szakítani fog velem. - harapta be az ajkát.
- Mi? Ezt miből gondolod? - nézett rá Seonghwa aggódalmasan.
- Mostanában nem nagyon foglalkozik velem, és lehet, hogy kívülről úgy tűnik, hogy minden oké, de már vagy négy hónapja nem szexeltünk, és úgy hat hete nem csókolt meg rendesen. Csak pici puszikat kapok, és azokat sem a számra. - remegett meg Mingi hangja. - Nem is emlékszem mikor voltunk utoljára randizni...
- Jaj, édesem gyere ide! - ölelte magához Seonghwa az időközben könnyekben kitörő Mingit. - Shh, semmi baj.
- De igen, van baj! - szipogott Mingi, szorosabban bújva Seonghwa anyai ölelésébe. - Én szeretem őt! De egyszerűen... Egyszerűen úgy érzem kihültünk. És... Én már annyiszor próbáltam feldobni a kapcsolatunkat. De például mikor felvettem egy szexi szoknyát, tudjátok olyan szobalányosat, akkor kinevetett!
Seonghwa tovább simogatta Mingi hátát, Wooyoung a fejét csóválta, Yeosang pedig felsóhajtott.
- Jó nagy idióta ez a Yunho. - mondta Sangie. - Ahj, pedig olyan álompár vibe-ot adtatok.
- Totálisan. - értett egyet Wooyoung. - Még egy éve sem debütáltunk, mikor ti már összejöttetek.
- Ti mondjuk előbb jöttetek össze San-nal. - törölgette a könnyeit Mingi.
- Ahh, én már nem emlékszem mikor lett a játék-párkapcsoltból valódi-párkapcsolat. Ezért nem is ünnepeljük az évfordulókat. Mert nem tudjuk mikor van. De most nem rólunk van szó, hanem rólatok! Mingi-ya! Próbáltál beszélni erről Yunho-val?
- Próbáltam. - bólogatott a magas fiú. - De mindig elterelte a témát. Vagy lerendezte egy egyszerű homlokcsókkal! Még csak nem is szeretkezéssel. Homlokcsókkal! Ha legalább egy kicsit is azt érezném, hogy kíván engem... De nem érzem.
- Baszki. - húzta el a száját Wooyoung.
- Mingi-ya, én annyira sajnálom. - tolta el őt magától Seonghwa, és letörölte a fiatalabb könnyeit.
- Ha megcsal téged, akkor én elintézem, hogy egyszeri alkalom legyen, már többször már nem lesz mivel megcsalnia. - mondta Wooyoung harciasan, mire Mingi a könnyein keresztül erőtlenül felnevetett.
- Na, valaki másnak van még híre? Ne csak velem legyünk elfoglalva. - mondta Mingi.
- Umm.. Kiválasztottam, hogy mit fogok felvenni az esküvőmön. - szólalt meg Seonghwa, majd elővette a telefonját. - Megmutatom.
- Ez gyönyörű! - rikkantotta Wooyoung, mikor meglátta a ruhát, és mindenki egyetértett vele.
- Még fel kell majd próbálnom. - tette hozzá Seonghwa. - El akartok jönni velem?
- Persze! - vágták rá mindhárman egyszerre.
- Egyébként én még mindig azt mondom, hogy a koszorúslány ruhánk legyen rózsaszín. - mondta Wooyoung.
- Ehh. - hurrogta le őt Mingi és Yeosang.
- Kék. - mondta Mingi.
- Szerintem meg zöld. - kampányolt Yeosang.
- Majd beszéltek a varrónőmmel. - kuncogott Seonghwa. - Hongjoong akkora lagzit akar, hogy hűha. Pedig magyarázom neki folyamatosan, hogy mekkora botrány lesz, ha kiderül, hogy összeházasodunk.
- Már abból is botrány lenne, ha az kiderülne, hogy együtt vagytok. - mondta Yeosang.
- Hogy te milyen támogató vagy. - vihogott Wooyoung. - Amúgy nekem is van sztorim. San gyereket akar.
- Mi?! - sikkantottak mindhárman egyszerre.
- Vagy nem biztos, de mostanában ha szeretkezünk, akkor azt mondja, hogy gyereket akar csinálni. - javította ki magát Woo.
- Stip-stop én leszek a keresztanya. - mondta Seonghwa gyorsan.
- Nemár, én akartam lenni. - húzta fel az orrát Mingi.
- Hagyd meg ezt nekem, én úgysem akarok saját gyereket. Te meg tudtommal igen.
- Ha Yunho-val maradok. - mondta Mingi.
- Ha Yunho-val maradsz. - ismételte Seonghwa halkan.
- Szerintem menjünk. - szólalt meg pár másodperc síri csend után Wooyoung.
Mindenki bólintott, majd kimentek a mosdóból.
Seonghwa és Wooyoung szóltak a párjaiknak, hogy hagyják abba a pókert, és menjenek a szobába, de Mingi még ennyire sem méltatta Yunho-t, gondolva úgyis csak veszekedés lesz belőle.
Yeosang, mikor belépett a saját szobájába, Jongho abban a pillanatban magához húzta egy hosszas csókban részesítette.
YOU ARE READING
Hódítsuk Meg Kang Yeosang-ot [JongSang]
FanfictionA bestseller siker, 'Hódítsuk Meg Park Seonghwa-t' szerzőjétől Miután Choi Jongho mindenkit megkérdezett, de senki hódítási tanácsait nem tudta alkalmazni Yeosang-on, úgy döntött saját kútfőből oldja meg. Mindenféle instrukció nélkül. Beválik neki?