Hódítsuk Meg Kang Yeosang-ot 4

68 9 0
                                    

Az első nap, avagy az érkezésük napja, mindegyik gyermekből kisebb-nagyobb ellenszenvet váltott ki.

- Szóval itt vannak ilyen bogarak? - undorodott Mingi.

- Itt nincs wifi? - nézett nagyot Yunho.

- Remélem tisztában vagytok vele, mit csinál a pára a hajammal. - panaszkodott Yeosang.

- Eyo, remélem van minimum négy szoba. - hisztizett Wooyoung.

- Én fix nem alszok sátorban. - jelentette ki San.

- Mi van, ha valakit felfalnak az állatok? - kérdezett rá Jongho.

- Elég! - kiáltotta el magát Seonghwa, ugyanis mindenki ugyanakkor beszélt. - Kellett nekünk ennyi gyerek... - morogta Hongjoong-nak. - Mingi drága, használj szúnyogriasztót. Yunho, vegyél mobilnetet. Yeosang, majd otthon elmész fodrászhoz. Wooyoung, öt szoba van. San, miért kéne sátorban aludnod? Jongho, ha valamelyikőtöket megeszi egy állat, az is jó hülye lehet, hogy ilyen ronda embereket zabál. Engem meg ugye nem tud megenni, mert profi testőröm van. - pillantott a vőlegényére.

- Tudja bárki, hogy miért utál minket anyu? - tette fel a mindenkit foglalkoztató kérdést San.

- Ugyanmár, én mindenkit szeretek. - mondta Seonghwa, majd beterelte a többieket a házba.

- Sangie. - fogta meg Yeosang kezét Jongho. - Akarsz közös szobában lenni?

- Persze! - mondta az idősebb izgatottan.

Az első lépés kipipálva.

Sietősen mindenki elfoglalta a saját szobáját. A szobabeosztás pontosan ugyanolyan volt, mint otthon, ezért egy szoba üresen maradt.

- Hát ez nagyszerű, hogy nem használjátok ki ezt a nagy házat amit béreltünk. Tudjátok, hogy Hongjoong mennyit fizetett érte? - idegeskedett Seonghwa.

- Nyugalom Hwa-baba. - masszírozta a vállát Hongjoong. - Nem halunk bele abba, hogy egy kicsivel többet fizettünk. Vagyis fizettem... - motyogta el a végét.

- Jó... - sóhajtott Seonghwa.

- Lesz ma tüzes sütés? - kérdezte Wooyoung.

- Úgy érted bográcsozás? - vonta fel Yunho a fél szemöldökét.

- Igeeeeen!

- Hát persze. - mondta Hongjoong. - Feltéve, ha a feleségem megengedi.

- Megengedem. - adta áldását Seonghwa.

- Ennyi, anyu megengedte, hogy bográcsozzunk! - őrültek vadultak meg a kicsik.

Jongho eközben a nagyszerű agyával kigondolt egy nagyszerű tervet. Utolsóként fognak ott maradni a tűznél Yeosang-gal, és akkor lecsap rá.

Hódítsuk Meg Kang Yeosang-ot [JongSang]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz