Hódítsuk Meg Kang Yeosang-ot 2

60 9 0
                                    

„Első: Bókolj neki, dicsérd meg a szemét, a ruháját a haját, bármiét.”

Na már most Jongho nem igazán volt jó bókolásban, főleg ha arról a fiúról volt szó aki elrabolta a szívét, megőrjítette, neállította, megdobogtatta, és birtokolta.

Viszont Yeosang elképzelhetően vonzó volt, ezt nem lehetett letagadni. És tegnap festette be a haját.

- Nagyon tetszik az új frizurád. - dőlt Jongho az ajtókeretnek.

Mivel a kis párocskák mind közös szobát követeltek, Jongho és Yeosang mint a banda két szingli lelke, közös szobába kényszerültek. Nem mintha bármelyikük is annyira bánta volna.

- Köszönöm. - mosolygott Yeosang. -  Emlékszel a jól fésült kopasz emberre?

- Hát persze. - bólintott Jongho.
Hogy is felejthette volna el? - Mi van vele?

- Olyan volt egy kicsit mint John Do.

- Azt ki az a John Do? - kérdezett rá Jongho.

- JOHN DO! - sikított Yeosang. - Megnézzed velem a Örökséget?

- Hát... Persze. - egyezett bele a maknae, bár nem tudta, hogy ennek mi köze van a jól fésült kopasz emberhez, vagy éppen John Do-hoz.

~

- Mi a neved? - kérdezte a főszereplő.
- John. John Do. - nyújtotta kezét a pincében élő ember.
- Mi a neved? - kérdezte újra a csaj.

- Dehát most mondta! - háborodott fel Jongho. - Most mondta, hogy John... Áh. John Do. Várj, mi az, hogy nem John Do a neve? Milyen hülye név már az, hogy Morgan. Nekem a John Do jobban tetszett.

Yeosang felkuncogott, és közelebb bújt Jongho-hoz.

- Cuki vagy. - mondta Jongho.

Bókolt is, és az érzéseit is kifejezte. Bumm.

- Nem vagyok cuki! - ellenkezett Yeosang továbbra is halkan nevetgélve.

- Határozottan az vagy. - simogatta a haját Jongho, és visszafordult a filmhez.

~

- Én vagyok a kurva apád! - kiabálta John Do.

Yeosang, aki már körülbelül ötödszörre látta a filmet, és Jongho aki életében először, egyaránt felvihogtak. Aztán Yeosang rutinosan, Jongho pedig megdöbbenve fogadta a tényt, hogy Lauren anyja lelövi John Do-t, vagyis Morgan-t, vagyis Carson-t.

- Te Monroe vagy. - mondta az anya, aztán felgyújtották a pincét, és vége.

- Nagyon tetszett az ízlésed. - mondta Jongho, aztán rájött, hogy nem túl sok értelme volt annak, amit az imént tetszett mondani. - Mármint nagyon tetszett a film. És tetszik az ízlésed. Igen.

- Oh, nos köszönöm. - villantott rá az idősebb egy Yeosangos mosolytot.

Hódítsuk Meg Kang Yeosang-ot [JongSang]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora