『Orman'a Yolculuk』

322 18 0
                                    

---

İyi okumalar😘

---

Her zaman yaptığımı yapıp elbette ki babam'dan habersiz telsiz'i dinliyordum, yeni bir ihbar gelmişti. Tabi ben yerim de durur muyum? Elbette ki hayır.

Orman da bulunan bir kadın ceset'inden bahsediyorlardı ve işin ilginç yanı ise bedenin yarısının kayıp olmasıydı, hemen bir plan yapıp oraya gitmeliydim daha doğrusu gitmeliydik. Asla ıssız bir orman da hele ki cinayet işlenen bir ormana tek gidemezdim bu yüzden hemen Scott'ı aramaya karar verdim.

Bir kere aradığım da açmadı, görmezden geliyor beni hıyar herif tekrar aramaya karar verdim. Bu sefer tabi ki açtı ama bir kaç çalıştan sonra..

"Hey Scott."

"Stiles ne oldu?, lokros sopamın filesini değiştiriyordum."

"Hadi ama adamım yedeklerdeyiz her zaman ki gibi koç bizi sahaya yaklaştırmaz." Elbette yine koç bizi oynatmazdı, çok kötü oynuyorduk bir yandan hak veriyorum tabi ona Scott'ın da benim de oynayışım berbat, benim gibi biri sadece sahayla bakışır.

"Evet doğru ama bu gerçeği değiştirmez. Her neyse tamam beni dinle, gece seni almaya geleceğim hazır olsan iyi edersin."

"Ne neden?"

"Çok sorguluyorsun adamım hadi ama kapatıyorum hazır olmazsan evi başına yıkarım." Mecazi anlam da yani sanırım.. Herneyse.

Telefonu kapatıp okul çantamın yanına gittim, içini boşalttım ve gerekli şeyleri aldım. Bunlar, el feneri, acıkırsak diye atıştırmalık, su gibi şeyler ve elbette en unutulmaz olan beyzbol sopam tabi bu çantaya sığmaz ama jeep'imin bagajına koyabilirim.

Babam daha evde olmadığı için kendime gidip yiyecek bir şeyler hazırlamaya karar verdim gece'ye daha vardı, o yüzden kendimce takılmaya karar verdim.

Dolapta olan lazanya'yı alıp mikro dalga da ısıtıp beklemeye başladım tabi o ısınana kadar ben gidip televizyoz'dan bir şeyler açma kararı aldım, pek vaktim olmadığından genellikle izleyemiyordum.

Her zaman winx elbette benim için birinci sırada yer alıyordu, birinci bölümden başlamaya karar verdim ve o açılana kadar mutfağa gidip mikro dalga da ki lazanya'yı aldım.

Koltuğa geçip ayaklarımı uzattım ve bir yandan yemeğimi yiyordum, izlemekten zaman buldukça tabi. Favorim Stella'dır gerisi yalandır demiş miydim?

"Nefret ediyorum senden tırnaksız Bloom." Çirkef hiç haz etmiyorum kendisinden, dakikalar saatleri kovalarken ben çoktan bir kaç bölüm bitirmiştim. Telefonuma bir bildirim gelince bütün odağım bozuldu tabi son lokmamı ağzıma atıp tabağı sehpaya bıraktım.

Telefonu elime alıp mesaja baktım babam yazmıştı, bildirime tıkladım ve yazılanı okudum.

"Hey Stiles bugün beni bekleme eve geç döneceğim işim uzadı. Erken uyu, yarın okulun var görüşürüz." demişti. Ayağa kalkıp camdan baktığım da hava çoktan kararmıştı üstümü değiştirmek için odama çıktım ve kendime dolaptan rastkele sweatshirt ve pantalon aldım üzerimi hızlıca giyindim.

Evin anahtarını yanımda götürdüğüm çantama attım ve aşağı indim, kapının önüne geldiğim de askı da olan oduncu gömleğimi aldım hemen üzerime giyindim. Son olarak jeep'imin anahtarını alıp dışarı çıktım, aracımın bagajına beyzbol sopamı koydum ve arka koltuğa da çantayı koyup sürücü koltuğuna geçtim.

Aracı çalıştırıp Scott'un evine doğru sürmeye başladım, on beş dakika kadar Selana Gomez'in müzikleri eşliğin de yol da gittiğim de sonunda varmıştım.

Yaşanmışlıklar/SterekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin