『Koruma Duygusu』

124 13 8
                                    

---

İyi okumalar😘

---

Sabah okula vardığım da Scott'ın yanına gittim ve dün bulduklarımı anlattım ve partiden Allison'u, Derek'in bıraktığını da anlattım bana bunu bildiğini dün ormana o yüzden gittiğini anlattı.

Birlikte dolaplarımıza ilerledik, ilk dersin kitaplarını aldık ve sohbet ede ede derse girdik ama Scott bana anlatmadıklarını anlatmaya başladı. "Adamım bana bunları nasıl anlatmassın?" Resmen bana kurt özelliklerini önceden kullandığını söyledi, gerçi bende ona bir şey söylemeyi unuttum.

"O kadar şey oldu ki? Sana söylemek aklımdan çıkmış kusura bakma dostum." Ah ters etki yapıyor bilerek gel de anlat şimdi..

"Tamam bende bir şey söylemeyi unuttum cesetten otopsi raporu gelmişti sen sahadayken sana söylemeye çalışmıştım ama dinlemeden sahaya gitmiştin." Gözlerini gözlerime dikti sanki etki altındaymış gibi kısa süre konuşamadım.

Elimle suratına vurdum suratı öteki tarafa döndü, birden sinirle bana döndü bende omuz silktim ve anlatmaya devam ettim. "Kıl bulmuşlar cesetten hayvan kılı." Koç yanımıza yaklaştı ve elinde ki kitapla ikimizin kafasına vurdu, hemen kafamı tuttum ve koç'a baktım.

"McCall ve Bilinski sessiz olun." sessiz bir şekilde "Stilinski" dedim ama bana dönüp 'Bir şey mi? Dedin' dedi.

Koç kulaklarınız çok iyiymiş bunu öğrendiğim iyi oldu.

"Kusura bakmayın koç lakros hakkında konuşuyorduk." Doğru Scott'ın takıma girdiği ama benim giremediğim lakros, elimi çenemin altına yerleştirdim ve sınıfın penceresin'den dışarı baktım.

Derek'i görmemle yerim de doğruldum resmen bizim sınıfa bakıyordu, beni duyduğunu bilerek fısıldadım.

"Ne yapıyorsun burada?" Scott bana döndü ve beni dürttü, elimle Derek'in olduğu yeri gösterdim o da oraya baktı Derek'in ağızını kıpırdattığını gördüm ama ben bir şey duyamadım, Scott onunla aynı anda konuştu.

"Yardımımı istiyor." Nasıl yani manasında kafamı salladım ve devam etti. "Alfa konusun da ben onun betası olduğum için beni elin de sonun da çağıracakmış." Geri kafamı Derek'in oraya çevirdim ama çoktan gitmişti.

>>>>>

Ders bittiğin de Scott yanıma geldi ve Derek'in evine gitmemizi onun katil olduğundan şüphelendiğini söyledi. İyi de başka bir kurt adam var yani alfa, Derek katil olsa bize niye yardım etsin..

Bunları Scott'a söylemedim ve kendime sakladım başımla onu onayladım son bir kaç gündür yaşananları düşündüm gerçekten yaşamım boyunca en akrasyonlu günler olmuştu.

Bunların devamı gelecek gibi hissediyorum.

Aklım Derek'e gitti, yardımımızı değil yardımını istiyordu yani sadece Scott'ın kafamı sağa sola salladım ve düşüncelerimden kurtuldum biraz morelim bozulmuştu ama bir şey diyemezdim.

Tekrar bir başka derse girdik bugün yine lakros antremanı vardı, benim yedeklerde geçirdiğim bir gün daha...

Lydia'yı bugün hiç görmediğim geldi aklıma Allison'a sorsam iyi olur diye düşündüm arkamı döndüm ama dönmez olaydım Scottla tartışıyorlardı.

Araya girdim ve sorumu sordum iki çift göz bana baktı ve Allison konuştu. "Bende hiç görmedim Jackson da yok belki dersi ekmişlerdir." Kafamı salladım ve önüme döndüm. Derse odaklandım ve bir kaç not tuttum, daha okulun ikinci gününden ödev vermişlerdi yakında proje ödevlerinin de ardı arkası kesilmezdi.

Yaşanmışlıklar/SterekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin