---
İyi okumalar 😘
---
Şuan inanılmaz derece de kendimi ortamlar'dan dışlanmış hissediyordum, bensiz Jackson'u yakalamışlar ve onu ısırmışlar. Hem Kanima hemde kurt adam olması biraz garip üstelik beni plana dahil etmeyip iş yapmaları akıl alır gibi değil planları ben yapardım.
Ben oyun kurucuydum.
Bunu bilmelerine rağmen sırf insanım diye beni olaya dahil etmemeleri canımı aşırı sıkıyordu. Şuan ise yatağım da oturmuş boş boş tavanı izliyordum. Ayağa kalktım ve kırmızı iple birbirine bağladığım ortak noktalara ve doğaüstü insanların olduğu fotoraflara baktım.
Elimiz de bir Kitsune, bir Kanima-Kurt adam, bir alfa ve betalar'dan oluşan ekip vardı. Avcılar da buna dahildi, bir de ben insan olan hani?
Olayların gidişatına bakarsak çokta bir sorun yoktu, kötü adamlar hariç Peter ölmüştü ama geri geldi. Jackson desen kontrol ediliyordu, hemde bir değil iki kez Matt olayı da bir prüzdü. Onun dışında İsaac'in ağızından laf alarak kopardığım alfa sürüsü vardı.
Derek'i tehdit ediyorlarmış, sürüye katılması için bir de o sürünün ele başları ne hikmetse Scott'ı da istiyormuş. Alfa sürüsü ama alfa olmayan birini istiyorlar biraz garip o yüzden burası bir soru işareti. Aiden ve Ethan var, onlar da o sürüden tabi gerçi geldikleri ilk an bana yanaşmalarından anlamalıydım.
Bunların dışında Lydia var, sanki ölümleri hissediyor gibi her ceset'in olacağı yerde ortaya çıkıyor onun ne olduğu da bir soru işareti. Bir ara Scott'ın söylediğine göre o kadar güçlü bir çığlık atmış ki ses telleri koptu sanmış herkes, bunun hakkında da şüphelerim var ama emin değildim tam olarak.
Bayan Black'te var doğaüstü olduğuna eminim ama ne olduğunu bir türlü çözemiyorum, babam desen ona kurt adam mevzusunu gösterdiğimizden belli işlerle daha da içli dışlı oldu. Yüzünü bile göremiyorum artık, evde bir tek ben yaşıyormuşum gibi hissediyorum.
Arada uyumak dışında eve geldiğine şahit olmadım, Danny mevzusu var. İkizlerden biriyle çok samimi böylece ikizlerden birinin gay olduğunu da anlamış oldum, bu bilgi ne işime yarayacak hiç bir fikrim yok ama tahtama ekledim. Belki zayıf noktası o'dur.
Şekil değiştiren yaratıklar da var, Deaton onlara Druid diyor. İnsanları öldürüyorlar ve biz birini haklamayı başardık o yüzden üstü çarpılı..
Kendimde de garip şeyler oluyor sürekli kabuslar görmeye başladım ve artık rüyada mıyım? Değil miyim? Kavrayamıyorum. Allison, Scott ve ben o buz dolu küvet'e girdiğimiz'den belli bu böyle, Deaton riskli olduğundan bahsetmişti ama bu gerekliydi.
Tahta'dan uzaklaştım ve benim de dahil olduğum kırmızı iplere baktım, benim dışım da birinin anlayacağını hiç sanmıyordum. Üstümde ki tişörtü çıkardım ve kirli sepetinin yanına attım, banyo yapmak ve rahatlamak istiyordum. Kafam yeterince doluydu ve yorgundum, odamdan çıktım ve banyoya girdim. Akşam saat'iydi ve babam hala yoktu, sanırım eski dosyaların konusunu açıyordu.
Tıpkı Derek'te yaptığı gibi, ılık suyun altına girdiğim de vücudum gevşedi. Önce vücudumu sonra saçlarımı ıslatmaya başladım, elime şampuan döktüm ve saçımı köpürtmeye başladım. Saçımı yıkamaya başladığım da banyo'nun dışından bir ses geldi.
Babam geldi, herhalde..
Omuz silktim ve saçımı durulamaya devam ettim, banyoda işim bittiğin de belime bir havlu sardım ve odama girdim. Camımın önünde kanlı bir Derek Hale görmeyi beklemiyordum ebette, üstümde ki şoku atlattım ve odamın kapısını açıp etrafa bakındım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşanmışlıklar/Sterek
Fanfiction"Neden böyle davrandığını açıklayacak mısın?" Buna ne cevap verebilirdi ki, daha kendisi bile ne olduğunu çözemiyorken bir kaç gün öncesine kadar Lydia'yı seviyorum diyorken ya da o öyle sanıyordu artık hiçbir şeyden emin değildi. "Neden bahsediyors...