『Parti'de Olaylar』

111 14 0
                                    

---

İyi okumalar😘

---

"Hey Scott parti de buluşmayacak mıydık?" Karşım da onu görmemle biraz şok olsam da belli etmedim cevap vermesini beklerken evin anahtarını çoktan cebime atmıştım bile.

"Kendimi pek iyi hissetmiyorum dostum." Kurt adamlıkla mı? Alakalıydı acaba. Tamam şuan keşke Derek'in numarasını alsaydım diye düşünüyorum, iki elimi omuzlarına koydum ve hafifçe sıktım.

"Hey adamım sakin ol tamam mı?" Kafasını salladı ve bende onu tek omzundan tutup ilerletmek amaçlı döndürdüm jeep'in kapısını açtım ve onu sakince yan koltuğa oturttum kendim de sürücü koltuğuna geçtim ormanlık alana doğru sürecektim ama Scott elimi tutup beni durdurdu.

"Nereye sürüyrsun? Lydia'nın evi o tarafta değil."

"AMAN TANRIM DOSTUM! Şaka mı? Yapıyorsun. Az önce iyi değilim dedin."

"Sadece bir an kendimi kötü hisettim herkese olur kurtlukla alakası yok." Lütfen bu gece ölmeyeyim!

Arabayı Lydia'nın evine doğru sürmeye başladım yol boyunca ne ben konuştum ne o sessiz bir yolculuğun ardından Lydia'nın evinin önüne gelmiştik arabadan indim ve Scott indikten sonra aracı kilitledim.

Evin kapısına geldiğim de kapıyı tıklatacaktım ama içeride ki müzik sesinden duyulmayacağın'dan zile bastım bir kaç saniye sonrası kapıyı evin sahibi güler yüzle açtı bizi görünce ya da beni yüzü hafiften soldu ama geri eski neşesine döndü.

"Hey Lydia?" Kapıyı girmemiz için daha fazla açtı ve önde ben arka da Scott olmak üzere eve giriş yaptık direkt bizi içki içen insanlar ve ter kokusu karşıladı.

Bu kadar kısa sürede ne hale gelmiş lan burası..

Scott gözüyle etrafı taradığın da bende Lydia'ya bakıyordum her zaman ki gibi çok güzel olmuştu, kızıl saçları her yürüdüğün de savruluyor ve o beyaz tenini ortaya çıkarıyordu.

Bir elin omzuma deymesiyle odağım bozuldu omzuma, dokunan elin sahibine baktığım da bunun Allison olduğunu gördüm. "Stiles iyi misin? Scott'la ben sana seslendik ama duymadın."

Seslendiler mi? Ne zaman?

"Pardon ne demiştiniz?" İkisi de bana sanki bende bir sorun varmış gibi baktı, ama ben hemen konuyu değiştirip içecek almaya gideceğimi söyledim. Mutfağa geldiğim de göz ucuyla Scott ve Allison'un arka bahçeye çıktığını gördüm, tezgahtan kendime içecek bir şeyler alıp bende arka bahçeye gittim.

Allison ve Scott dans ediyorlardı. Yalnızlık adamım, çok zor.

Etrafa baktığımda Derek'in yeşil-ela haleleriyle göz göze geldiğim de ağzımda ki içeceği püskürtmem bir oldu, o ise bana ve sargılı elime kısa bir bakış atıp daha fazla bakmadan kafasını Scott ve Allison'ın olduğu yere çevirdi.

Bende oraya baktığım da Scott'ın, Allison'dan uzaklaştığını gördüm tam peşinden gidecektim ki Derek'in Allison'a yaklaştığını görünce olduğum yerde durdum bir süre sonra konuşmaya başladılar onlara fark ettirmeden biraz yaklaştım.

Derek, Scott'ın arkadaşı olduğunu ve onu eve bırakabileceğini söylüyordu, bizim saf Allison da hemen kabul etti.

Parti de ilk defa gördüğün biri sana sevdiğin çocuğun arkadaşıyım diyor ve sende inanıyor musun? Hadi oradan!

Umursamadım ve Scott'ı bulmak için arkasından gitmeye başladım. Sonunda ona yetiştiğim de nefes nefese konuşmaya başladım.

"Dostum..huh-hah ne oldu? Birden." Bana doğru döndüğün de gözlerinin parladığını gördüm gözlerim ellerine kaydı ve orada da pençelerin çıktığını gördüm tepki veremeden havayı koklar gibi hareketler yaptı ve koşarak uzaklaştı.

Yaşanmışlıklar/SterekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin