( Yazarın Anlatımıyla )Alya 15 yaşına yeni basmış bir kız çocuğuydu.Beyaz tenli,hafif uzun;dalgalı ve kumral saçları,yeşil ve çekik gözleri,fındık burnu ve çilek renginde dudakları vardı.Alya'nın ailesi Alya'yı zorla evlendirme düşüncesindeyiler.Alya'nın doğum gününde ailesi;Talay denen bir adama satmışlar.Talay;kumral tenli,siyah saçlı,eşi gibi yeşil gözlü,kemerli bir burnu,kan kırmızısı dudakları ve 1.80 boyunda biriydi.Dış görünüş olarak çok yakışıklı fakat iç olarak tam tersiydi.O gün Alya'nın hayatı bitmişti..
🫀
( 1 ay sonra )
Alya'nın sürekli midesi bulanıyordu.Alya Talay'dan gebelik testi istemişti.Test iki çizgi çıkmıştı.O günün gecesinde,yatağında saatlerce ağlamıştı.Zorla evlenip,evliliğin ikinci ayında hamile kalmıştı...
( 8 ay sonra )
Alya'nın sürekli sancısı vardı.Hastaneye gidemedikleri için;eve ebe getirmişlerdi.15 yaşındaki kızın doğum yaptığını kimseye söylemesin diye de ;para rüşvetmişlerdi.Ebe doğumu yapmıştı.Alya çok acı çekmişti ama onu savunacak kimsesi yoktu...
Alya'nın Eflah adında bir erkek çocuğu olmuştu.Eflah Anne ve Babasına hiç benzemiyordu.Onların aksine;sarışın ve mavi gözlüydü.Ama aslında Eflah Alp'in çocuğuydu.Alya evlendiği günün gecesinde;evlenmek istemediği için evden kaçmıştı.Bilmediği bir sokakta koşuyordu.Arkasın da da eşi vardı;onu yakalamak için koşuyordu...Alya kolunun çekildiğini ve ağzının kapandığını fark ettiğinde çok kormuştu. "Korkma sana zarar vermicem."sesini duyduğunda, elinin titremesi,Kalbinin ritmi azalmıştı ve sakinleşmişti."Bu saatte ne işin var burada?"dedi Alp.Küçük kız sadece "Kocamdan kaçtım."diyebilmiş.Alp ve Alya bu şekilde tanışmışlardı.Alp Alya'ya "Şimdi seni kocana vericem ama gece yarısı seni geri alıcam."dediAlp Alya'nın kolunu tutup "Hey bu kızı mi arıyorsun?"diye bağırdı.Talay sırıtarak "Evet"dedi.Alya'yı fırlatarak Talay'a verdi.Alya kocasindan ilk dayağını o zaman yedi.
Alp: 1.90 boyunda,beyaz tenli,hafif dalgalı ve kumral saçlı,mavi gözleri,kemerli bir burnu ve toz pembemsi dudakları olan biriymiş.Ama asıl özelliği mafya olmasıymış.Alya eşinden dayak göre ,göre ilkini yaşamış.Saat gece yarısı olduğunu Alp gelince fark etmiş.Alp sessizce içeriye girip Talay'ı bayıltıp,küçük kızın yanına gelmiş.Gozyaslarini silip,"Sana bir teklifim var.Benimle ol,söz veriyorum hayatını kurtarıcam."dedi.Alya "Beni kandirma ,"diyip hıçkırıklarla ağlamaya devam etmiş.Ama Alpin ona zarar vermediğini fark edince ona güvenmeyi seçmiş.Ve işte Eflah bu şekilde doğdu..
Alya o günden beri Alp'e güveniyordu.Bebeğini kucağına aldığında içinden Alp'in de burda olmasını diliyordu.
( Bir kaç yıl sonra )
Alya'nın doğum günüydü ve Talay yine Alya'dan çocuk istiyordu.Alya bugün 18 'ine giriyordu artık reşitti.Alya o günden beri Alp'i görmemişti fakat sürekli yanında hissediyordu.Sanki geceleri gelip onu teselli edip geri gidiyordu.
Doğum gününde gizlice kocasından kaçıp,Alp'in yanına gitmişti.Nerde olduğunu bilmiyordu ama Alp'in onu bulacagi bir yer vardı.Onunla ilk tanıştıkları yere gitmişti yanında Eflah'la.Alp o gün çok alkol kullanıyormuş.Korumalari Alya'yı gördüğünde;Alya'nın geldiğini haber verdi.Alp Çok fazla içtiği için küçük kıza zarar vermekten korkuyormuş fakat onu uzun zamandır görmedigi için korumalarına "Buraya getirin."emri vermisti.Korumalar Alya'nın yanına gidince küçük kız geri geri gitmeye başlamış.İlk defa böyle insanlar görüyordu.Korumalar "Korkmayın hanımefendi bizi Alp bey gönderdi.Sizi ona götürmemiz gerekiyor."dediler.Alya kabul etti ve arabaya bindi.Alya Alp'in evine gelmişti.Evi çok lüks bir ev olduğu için çok şaşırmıştı.Direk Alp'i görmek istediği için evi inceleme işini sonraya bırakmıştı.Alya Alp'in odasına girmiş.Alp'in Alya'da en sevdiği şey mavi gözleriydi.Alp kendinden geçmeye başlıyormuş ama,Alya'yı uyarmayı ihmal etmemiş.Yanındaki oğlunu bile fark edememiş.Alya'da ona zarar vereceğini bile bile onun yanında kalmış.Alp kendinden geçtiği için Alya'yla birlikte olmak istiyordu.Alya bunu fark etse de itiraz etmemiş,kabul etmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtuluş 🫀 ( Yeniden Yazılıyor )
Mistero / ThrillerPsikopat bir adamın eline düşen ve ailesini bulmak için kaçmaya çalışan kızın hikayesini anlatır 🫀