13.Bölüm

19 3 23
                                    

( Merihin Anlatımıyla )

Yasmin gözlerini açıp tekrar kapattı.Buda neydi şimdi ?Melisa Yasmin'in kollarını serbest bırakıp ,ayağa kalktı.Gözlerimi ok gibi ona diktiğimde, bakışlarını kaçırdı.Suyu kapatıp,Yasmin'in bacağını serbest bıraktım.Küvetten çıkıp;Melisa'nın yanına gittim.Her zaman ki gibi bana bakmıyordu...Tam karşısında durup"Bu sefer ne oldu?"diye sordum .Sustu.Hiç bir şey demedi .

"Hani su dökünce ,kendine gelecekti,"dedim hafif tehdit içeren bir tınıyla."Bana bak yalan mı söyledin yoksa bana?"Melisa'nın kaçırdığı o bakışlar,sonunda beni buldu."Abim,"dedi "m" sini uzatarak."Kendine geldi ama bir şey oldu."Kaşlarım benden izinsiz havaya kalkarken "Ne oldu?"diye sordum.

"O kabustan uyandı ama, şuan Efe ona istediğini izletiyor.Yani o ne görmesini istiyorsa Yasmin de rüya sanıp onu görüyor."dedi.Ne diyeceğimi bilemiyordum.

"Yasmin'in gördüklerini sen görebilirmisin."

"Hayır."

Oflayarak "Anlaşılan iş yine bana düştü."dediğimde Melisa"Ne yapacaksın ki abi?"diye sormayı ihmal etmedi tabii!Ona sus der gibi baktığımda tek kelime etmedi.Çünkü ona ne yapacağımı söyleseydim cezasını çok ağır ödeyecektim ;Bu çipler yüzünden.Keşke kurtulmanın bir yolunu bulabilsem...Yasmin'i kucağıma aldım yine.Melisaya dönüp"Etrafı temizle,"dediğimde ağzı açık bana bakıyordu.

( Yarım saat sonra )

"Abi;Her tarafı temizledim."Melisa'ya sırıttığımda bana ters ters baktı.Bende ona ters ters bakınca dil çıkarıp "Bir kere beni kucağına almadın,Yasmin'i bugün kucağından çıkarmıyorsun,"dedi.Aklına şeytanice bir fikir gelmiş gibi gözlerini kocaman açıp"Yatak odasını da şimdi temizledim ,Yasmin kucağınday-"

Cümlesini tamamlamasına izin vermedim."Melisa"diye kızdığımda;omuz silkip kıkırdamaya başladı.Melisa köşkü temizleyene kadar Yasmin kucağımdaydı.Yasminin hala uyanmaması bir yandan iyi,bir yandan kötü.İyi olan kısmı:

Bilgisayarıma kod girip Efe'nin Yasmin'e ne izlettiğini görebilirim.Kötü olan kısmı ise:Ne zaman uyanacağı belli değil ve ona zarar gelmemesi lazım...Yasmin'i salondaki koltuğa yerleştirdim.Melisa'ya dönüp "Karşı koltuğa otur,beni bekle bir yere gitme."dedim.Melisa dediğimi yaptı.İkisini salonda bırakıp üst kata çıktım.Yatak odama geçip;kapıyı kapattım ve kilitlemeyi de ihmal etmedim.

Gardrobumdan bisiklet yaka,siyah renk T-shirt alıp üstüme giydim.Duvara doğru ilerledim.Ellerimi duvara doğru bastırdım ve kapı çıkmasını bekledim.Yarım dakika sonra duvarda bir kapı ; kapının üstünde yeşil ışıklardan şifre yazmam için bir klavye çıktı.Şifrem tabi ki de "Kurtuluş."Şifreyi girdiğimde kapı açıldı;içeri girdiğimde kapandı hihihi.Kapının arkasında tabi ki de merdiven yok , asansör var.Asansöre binip bir ve tek olan alt kata indim.Asansörden çıkıp,odaya girdim sonunda!

Odam teknolojik aletlerimi sakladığım yerdi.Kimsenin bilmemesi gerekiyor!Bir ton aletin arasından geçip koltuğa oturdum.Koltuğun önündeki masadan,bilgisayarımı aldım.Bilgisayarı açıp ,gizli kodları kullanarak O görüntülere ulaşmam lazımdı.Bu daha öncede yaptığım bir şeydi .

( 10 dakika sonra )

Sonunda görüntülere sızabilmiştim.Şu an yükleniyor, açıldığında Efe'nin ne haltlar çevirdiğini görecektim.Yükleniyor...Yükleniyor...Ve yüklendi.Derin bir nefes alıp ekrana tıkladım.İşte her şey o anda oldu.

Açıldığında karşıma bambaşka bir şey çıktı.Ekranda bir el var ve orta parmak çekmiş.Üstündede şunlar yazıyor:

"Benim işime karışmaya kalkışma Bokcuk."Yanında da bok emojisi vardı.Ağzım açık kalmış fotoğrafa ,yazıya bakıyorum.O bana bokçuk mu demek istedi!Yeni idrak edip bilgisayarı hızlıca kapatıp, koltuğa fırlattım.O bana bokçuk dedi!Ellerimi saçlarıma geçirdim ve hızla ayağa kalkıp;etrafımda dönmeye başladım.Benim o görüntülere sızabildiğimi nerden biliyor?Ya çok zeki ,ya da;yine Melisa söyledi.Saç diplerim acımaya başlayınca, saçımı çektiğimi fark ettim.Ellerim saçlarımdan ayrılınca bu sefer de yumruk oldu.Koltuğa tekme atıp ,odadan çıktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kurtuluş 🫀 ( Yeniden Yazılıyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin