Gece boyunca uyumamış sınava çalışmıştım bu kez de sınavdan kalırsam yaz boyu burda kalmak zorunda kalacaktım.
Telefonumun çalması ile gözlerimi açtım , elime gelen telefon ile kim olduğuna bakmadan açtım.
Alo kimsiniz
-(Telefonda ki kişi güler) küçük ceylan uyuya mı kaldın sen ?
Benimle uğraşmadan için rahat etmiyor dimi sevgili ikizim
-Aynen öyle Ceylancık
Ofof benim sınavım var derse gidiyorum daha sonra uğraşmaya devam edersin denizcim bende seni özledim .Telefonu gülerek kapatıp hazırlanırken evet biliyorum kardeşim tam bir baş belası evet saçlarım bozulmasın diye şapkamı takıp hızlıca yurt odamdan çıktım.
Saatten gözümü ayıramıyordum İstanbul'da olmak sinir hastası olmak demekti tabiki trafik yüzünden geç kalmaktan korkuyordum neden ilerlemez ki bu lanet trafik .
Bu son sınavı verip ailemin yanına gidip onlara sürpriz yapmak istiyordum 5 aydır görmeyince insan özlüyor buruk bir gülümseme ile düşüncelere dalmış otobüsün okula yaklaştığını fark edip hızla otobüs çıkış kapısına adımladımda ve kaldırıma atladım saate baktığımda sınava 10 dakika vardı en azından yetişmiştim .
Sınıfa girdiğimde tanıdık yüzlerle gülümsedim hemen en yakın arkadaşım nisanın yanına gittim beni anında yanına çekip hafta sonu duyduğu okulda olan dedikodulardan bahsetmeye başladı ah bazen hiç susmuyordu . Hocanın sınıfa gelmesi ile bütün uğultu kesildi . Sınavın başlaması ve kağıtların dağıtılması ile benim de sorular ile bakışma mesaim başladı. Bir süre düşündükten sonra aklıma gelen cevapları kağıda yazmaya başladım. 1 saatin sonunda okuldan çıkmış müzik dinleyerek yurda yürümeye başlamıştım. Şimdi supriz vakti bavul hazırlayıp özlem giderme vakti etrafta insanlar olmasa çocuk gibi heyecandan yerimde zıplayacaktım .
Hava bugün güneşliydi ama şu an orası nasıldı . Yurda varınca şarkı açıp (tuğkan - seni çok özlüyorum) valizimi hazırlamaya başladım.
Evet garda biletimi de almıştım herşey tamamdı ilk defa trende yolculuk yapacağım için içimde oluşan heycanla etrafa bakınıp insanları inceliyordum .
Bir elimde pembe bir valiz , bir elimde bilet , kulağımda son ses çalan sezen aksu, saçlarımı dağıtan rüzgar sanki herşey bir masaldan ibaretti .
Bir masalın içinde ana karakterdim ben mutlu sonu hakeden .
Sevgilerle.
07.01.24
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trende Ki Yabancı
Teen FictionBir suçlu, bir polis ve bir genç kız. İşte hikaye böyle başladı. Okulların kapanmasına bir hafta kala sınavları bitmiş olan genç kız ailesini ziyarete gitmek ister daha önce binmediği bir ulaşım aracı treni tercih eder. Genç kız heycanla bavulunu...