Bir Çift Siyah Göz

14 3 28
                                    

Sadece gözlerime odaklanmış olan adama bakmıştım. Dilimi yutmuş gibi hissediyordum öyle bakıyordu ki konuşmayı unuturdunuz .

Korkuyla atan kalbimin sesi kabini dolduruyordu.

***
Bakışları ile ateş saçıyordu siyah gözlü yabancı, bu küçük kadın ondan izinsiz eşyalara dokunmuş ,yetmemiş silahlı görmüştü bu kadından kurtulması ve susturması lazımdı. Ortalığı ayağa kaldırmaya şimdilik gerek yoktu  .

Kadına doğru adımlamış sert adım sesleri yankılanmıştı . Siyah gözlü yabancı kadının hemen önünde aralarında bir silah kalacak mesafede durdu yere eğilidi silahı aldı beline yerleşirdi ve küçük kadına -bilmiyor musunuz başkalarının eşyalarını karıştırmak kabalıktır küçük hanım şimdi çıkın.

Kadının omuz hizasından geçip pencere kenarına gidecekken kadından gelen titrek bir nefes ve kısa bir özür duydu sonra gelen adım sesleri ile kadının gittiğini anladı.

Şimdilik işe bu silahı daha güvenli bir yere saklamakla başladı bütün planın tekrar üstünden geçti ilaçlarını içip düşüncelere daldı.

(Bir insan iyi yada kötü olarak doğumaz bunu seçer bir insan sebepsiz kötü olmaz bunu ona yaptıran sebepler nedenler yaşanmış yada yaşanacak olaylar sonucudur bu )

***
Hiçbir şey düşünemiyordum .
O adam da kimdi .
Belki de hatta yapmıştım oraya girerek. Belki asker yada polisti yoksa neden silahı olsun ki .
Peki adamın bakışlarını neydi öyle o kadar duygu ve anlam barındırıyordu ki dibe battığımı hissettim bi an .

Kalbim hala korkuyla çarparken sanki 100 km koşmuş gibi nefes nefese kalmış nefeslerimi düzene sokmaya çalışıyordum.

Tren den gelen anosu duyup derin bir nefes verdim . Daha çok vardı inmeme gece aileme kavuşacaktım.  Sabah onlarla olucaktım 1 ay boyunca gezip tozup eğlenecektim .Aniden gelen karar ile sevgili ikizim e yazmaya karar verdim kendisi ailemizi bırakmamış aynı şehirde üniversite kazanmış okuyordu .

Uyudun mu şapşal ben sıkılıyorum yazıp gönderdim. Gelen mesaj ile kısık sesle gülme tutu beni tabi o hala sürprizden bı haberdi.

- Uyudun mu şapşal ben sıkıldım .

+ Kalk göbek at aaa deli mi ne gece gece güzelik uykumdan uyandırdın beni zaten senden daha güzel olduğum için kıskanıyorsun beni o yüzden bana komplo kurdun dimi bak doğru söyle.

Evet kesinlikle benim kardeşim çok konuşkandı.

- Sus bı bendeki de kafa motorun soğusun

+Öyle mi canım görmeyeli unutmuşsun beni evdekiler senden bahsedip duruyorlar hiç mi özlemedin yani

- Duygu sömürüsünü acilen bırakman gerek hem sınavlarım var benim senin gibi boş gezmiyorum.

+ Kardeşini hep böyle üz sen küsüyorum kızım sana yazma bana

- 2 saat sonra sen yazma diye söylüyorum güzelim hem biz birbirimize küs kalamayız unut bunu

+ İkizlik sorunları neyse senden daha önemli olan güzelik uykuma geri dönüyorum uyu sende öptüm.

-Bende
 
Cama kafamı yaslayıp  dışarıyı seyir ederken kulağımda çalan şarkı ile kısa sürede uykuya dalmıştım.

-Bende  Cama kafamı yaslayıp  dışarıyı seyir ederken kulağımda çalan şarkı ile kısa sürede uykuya dalmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sevgilerle.
07.01.24





Trende Ki Yabancı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin