Başlangıçlar

20 1 0
                                    

    Aralık ayının ortalarında dışarıda küçük bir tezgâhta kibrit,patlamış mısır vb. satmaya çalışıyordum.Öldürücü soğuk bir hava vardı.Ben de yırtık ayakkabı ve pek de kalın olmayan bir paltoyla duruyorum.İçeri girmek istiyorum ama annem izin vermiyordu.Her defasında öncekinde daha şiddetli bir şekilde yine dışarıya kovuyordu.
   "Anne çok üşüyorum.N'olur eve girim!"
   "Hayır o tezgâhtaki malzemeler bitinceye kadar evde gözüme gözükme!"
     Donuyordum.Biraz daha duramayacaktım.Müşteri de gelmiyordu.Birazcık ısınsam,yani 5 dakika da yeterdi.
     Kapı aralıktı.İçeride kardeşim annemle oturuyordu.Annem de Televizyon izleyerek havuç doğruyordu.Beni fark etmezlerdi bile.
    Gizlice diğer odaya girdim.Kalorifer petegini görünce bile mutluluktan içim ısındı.Odalarımız büyük olduğu için koşmaya başladım ama yerdeki çelik leğeni fark etmemiştim.Ayağım çarptı. Büyük bir gürültü patladı.Ayağım çok acımıştı ancak korkudan onu bile hissetmiyordum.Annem koşarak gelince titreyerek duran beni gördü,çok korkmuştum.Belki de o kadar acımasız değildir.Belki bana acırdı,sarılıp içeride ki sıcacık odaya alırdı?
     "Burada ne b*k yiyiyorsun ben sana dışarıdakiler bitene kadar girmek yok demedim mi?!Hiii bak şu kafasıza bir de tezgâhı açık bırakmış!Ya biri malzemelerin hepsini çalarsa sen benim emeğimi çöp mü yapacaksın?!          Ama yok ben sana ne yapmasını bilirim.Onlar satılana kadar akşam yemeği de yok sana,akılsız. Yürü şimdi elimde kalacaksın yoksa."
  Mecbur dışarı çıktım.Ağlıyordum.Ben ona ne yaptım.Saatler geçti ve sadece üç müşteri kibrit,iki müşteri pamuk şeker almıştı.Tezgâhın üçde ikisi hala duruyordu.
     Akşam çöktüğünde çok acıkmıştım.Su içtim.Tezgâhtan da bir şey alamazdım, hesap eksik çıkabilirdi ve ben o zaman biterdim.Havanın soğuğu biraz dindi ama kar yağmaya başladı.Her bir kar tanesi burnumu kesiyordu.Ellerimi birbirine sürttüm,elimin içini ısıtmaya çalıştım olmadı.Kışın buralar acayip soğurdu.Yavaş yavaş başım dönmeye başlamıştı.Dayanamıyordum.Ne olduğunu anlamadım. En son kardeşimin anneme bağırarak etrafımda dönüp duruşunu hatırlıyorum...

                             🌼🌼🌼

  İlk bölümümüz hayırlı olsunnn!
Kısa oldu ama tanıtımı çok uzun zaman önce atmıştım.Bu yüzden bir an önce ilk bölümü atayım dedim.Beğeneceğinizi umuyorum.
  Bu kitap için karakterleri gözünüzde canlandırabilmeniz için karakterli klip de hazırlıyorum bitmek üzere ama bir kaç eksiği var.
   Diğer bölümleri okuduğunuzda yağ gibi akıp gidecek.Eskilere gidecek ve şaşkınlıklar içinde okuyabileceğiniz bölümler olacak!
   Sizi seviyorummm!
  Keyifli okumalar!!!
  💜💖💝💜

     

   
 
     

Dejavunun YankısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin