taehyun
Beomla terry olarak yaptığım son konuşmadan beri bir hafta geçti ve ben beom'u okulda bile göremedim. En azından grup sohbetlerinde görürüm diyerek sürekli çocuklarla görüştüm ama beom hiçbirine gelmedi, ben kendimi yataktan yatağa atarken çalan telefonumla ayaklandım ve beomgyu olduğunu düşünerek telefonuma uçtum.
"NE VAR DOYUN NE VAR?"
"BAĞIRMA LAN"
"ne var doyuncuğum?"
"akşam beomların evinde toplanıcaz da, beom seni aramamı söyledi"
"gruptan konuşmamışsınız, özelden mi konuştunuz yoksa beom seni bizzat aradı mı? DAHA BETERİ DİMİ BULUŞTUNUZ SİZ"
"yok lan, soobin aradı beni. Birliktelermiş akşama kuzenini al gel dedi. BANA BAĞIRIP DURMA"
"of çok korktum doyun, BEOMGYU BANA ÖFKESİNDEN SENİNLE DAHA YAKIN OLACAK DİYE ÖDÜM KOPTU"
"BEOMGYU GÖTTEN YESE GENE BENLE ANLAŞAMAZ SAKİN OL"
"of ben gavat değilim doyun, anlıyorsun dimi beni? Senden nefret ediyorum ama bunun onunla bir alakası yok"
"men oraya gelirsem senin hamını yogururam"
"mence sen agsama gelmiyirsen"
"yok gelicem"
"gel allahın cezasi gel, beomlarin havuzda seni boğarım"
"yehuuuu"
Suratına kapattım ve oflayarak alt kata babamın yanına indim, babam işleriyle meşguldü
"enişten iflas etti" dedi
Merdivenlerde kısa bir süre kaldım,sonra babamın yanına oturdum.
"enişten doyun'u da alıp yurtdışına babasının yanına dönmeyi planlıyor, o yüzden lütfen doyunla biraz vakit geçir"
Başımla onayladım, doyun'un beomdan uzaklaşmasına sevineyim mi yoksa kuzenimin gidiyor olmasına üzüleyim mi? İki ucu boklu değnek. Babamla biraz daha konuştuktan sonra tekrar odama çıktım ve üstümü giyerek dışarı çıktım
"in aşağı, yürüyelim az" dedim doyun'u arayarak
"otuz bir çekiyom az bekle" dedi ve telefonu kapattı
Beş dakika sonra aşağı inmesine sırıttım
"erken boşalma sorunları mı yaşıyorsun kuzen?"
"aynen annenden de ondan kaçtı" dedi göz kırparak
"seninki geç boşaldığım için kızdı"
"senin durum benden iyi"
"niye söylemedin?" diye sordum
"oğlum sanki ömürlük gitmiyorum ya, gelirim arada. Hem fena mı olur az kıskanırsın beom'u, ben de adımın zorba diye anılmadığı bir ülkede arkadaş falan edinirim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sığınak
Fanfictionbeomgyu hiç bilmediği bir numaraya içini dökmeye başladı... 1.09.2023 #taegyu 2