Zülal Mia Roth anlatımıyla;
Uçak Almanya'ya inmişti.İçim çok buruktu ama anneannem dediyse mecbur olmak zorundaydı seçebileceğim bir seçenek yoktu.Nelerin beni beklediğinden en ufak bir fikrim bile yoktu.Anneannem Helga'nın malikanesine gitmiştik anneannem disiplinli ve sert birisiydi. Katı yapısını bana bu süreçte iyi bir şekilde tattıracak gibi duruyor. çünkü ne kadar istemesem de eğitimimi anneannem vericekmiş bu benim ölüm fermanım demek aynı eğitimi annemde almış.gözümü korkutmak istemedi ama biraz bahsetti.Bu süreçte yaşıma asla bakılmayacak yakın dövüş,silah kullanma işkence aklınıza ne gelirse en pis işleri öğreniceğim bu zaman zarfında benim deyimimle canıma kast bile edicekler.
Anneannemin yanına adımladım. "Wie geht es dir, Oma?"
(Nasılsın büyükanne)
"Teşekkür ederim Mia ,odan hazır seni bekliyor çık yukarı dinlen yarın eğitime başlıyorsun"dedi .
"Tamam büyükanne"
Anneannemin gözlerine baktım kapatıp açtı ve arkamı dönüp annem ve babama sarıldım.
"Sizi tekrar göreceğim dimi?" titrek bir ses ile
"Tabiki prensesim"dedi annem ve saçlarıma uzun bir öpücük bıraktı.
Arkamı döndüm ve hızlı şekilde odama çıktım.üstümü değiştirip kendimi yatağa bıraktım. Ben daha çok küçüktüm ne gerek vardı bu kadar kirli işler öğrenmeye anneannemi asla anlayamıyorum ama bir bildiği vardır.Sabah saat 6 idi ve anneannem erkenden ayağı dikmişti beni sabah sabah ne eğitimi tabiki bunu dışa vuramıyorum mecbur emir büyük yerden.
Hazırlandım ve aşağı indim .Anneannem yaşını almıştı ama 18liklere taş çıkarıyordu hâlâ formundaydı.kahvaltı yapmadan arazi araçlarına bindik ben anneannemin arkasında gidiyordum nereye gittiğimizden en ufak fikrim yoktu.
Çok uzun olmayan yolculuğun ardından şişeler, hedef tahtası, çukurlar, çamurlu parkurlar ve küçük bir kulübe vardı.Araçtan indik ve anneannemi takip etmeye başladım spor aletlerinin önünde durdu ve ısınmak için rutin olan şeyleri yapmamı söyledi.
Bitirdikten sonra ağırlıklara yöneldim ve çalışmaya başladım.Her an yorgunluktan düşüp bayılabilirdim.ama bunlar bu kadar değildi.9 yaşında bu eğitimleri aldığımı soylemişmiydim sanırım hayır.parkurun önünde durduk ve upuzun parkura bakakaldım.
"Toplam 1 dakikada bitirmen gerekiyor başarana kadar devam et"dedi otoriter bir ses tonuyla.
Parkura girdim en iyi 2 dakika oluyordu devamı asla gelmiyordu.
"Mia yanıma gel" diye seslendi anneannem.
Parkurdan çıktım ve yanına gittim.
"Çukura atla Mia"
Yüzümde şaşkın bir ifade kaplandı ama hemen geri sildim.
"P-peki"
Gözlerimi yumdum ve atladım çok derin bir çukur değildi ama kolaylıkla da çıkamazdım.
"Sabah görüşürüz Mia"dedi ve uzaklaştı.
"Büyükanne lütfen, bırakma beni burda"kaç defa aynı kelimeleri sarf ettim bağırdım çağırdım ama nafile çaresizce yere oturdum ve gözümden bir damla yaş süzüldü.Ardından hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.Ne zaman uyumuşum onun farkında bile değildim.Hava aydınlanmıştı anneannemin birazdan geliceğini tahmin ediyorum buradan çıkmak istiyorum artık.
1 saat geçti gelmedi.
2 saat geçti yine gelmedi.
3 saat geçti beni burda unuttuğunu düşünmeye başladım.
4 saat geçti kesin unuttu başka açıklaması yok.
5 saat geçti ve ayak sesleri duyuldu.
Çukurun yukarısından anneannem bana bakıyordu.yanında birisi vardı.
"Çıkar"
Halattan bir merdiven aşağı düştü,merdivene tutundum ve çıktım.Şükürler olsun çamur tezek vs atmadı çünkü diğer öğrencilere yapılıyormuş tabi onlar benden daha büyükler ve ben torunuyum biraz acıması olsun.Malikaneye geçtik ve sofra hazırdı.kurt gibi açtım koşarak yerime oturdum ve yemeye başladım.Bu eğitime küçük yaşta başlamamın sebebi 18 yaşıma geldiğimde bütün herşeyin başına geçicek olmammış daha alıcağım çok fazla ders var ne kadar sürer hiç bilmiyorum tek bildiğim çok zorlanacağım.
Hellöö yıldızı parlatmayı unutmayınnnn 💗 bölümler gitgide uzuyacak.🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İZİ
Ficção AdolescenteGeçmişten gelen gelenek yüzünden 13 yaşında nişanlanmak zorunda kalan birbirlerinin hayatı olan iki kuzen bir yaz günü Zülal adında bir kız girdi hayatlarına ve Elif'in her şeyi olup bir yaz günüde aileleri yüzünden çıktı kim bilirdik i Zülalin büyü...