nişan

1 1 0
                                    

Çokk mutluyum çünkü bugün benim doğum günüm sabah çok mutlu uyandım.

Bu gün hem tatildi diye daha çok uyumuştum şimdi sıra bakım yapmadaydı.
ama önce duş aldım bakımımı yapıp dolabımın önüne geçtim iki saat boyunca ne giyineyim diye düşünmemek için akşam ne giyeceğimi hazırlamıştım.

Zümrüt yeşili bir elbise hemen giyindim ayakkabı larımıda dolaptan çıkarıp giydim saçımı hafif bir şekilde maşa yaptım boy aynanın karşısına geçtim ve kendime baktım cidden çok güzel olmuştum artık aşağıya inme vakti gelmişti.

Aşağıya indim kuzenlerim onların anne ve babaları benim annem babam hepsi oturmuşlardı.

Ben ;
Günaydın canım ailem.

Annem ;
Günaydın güzeller güzelim.

Hepsinin yüzde bir mutsuzluk vardı sorduğumda ne olacak falan dediler .

Ömer;
Ç-çok güzel olmuşsun.

Kekeleyerek konuşmasına bir anlam verememiştim ama bir şey belli etmedim. Dünden kararlaştırmıştık akşam tüm aile birlikte doğum günümü kutlaycaktık.

Babam ;
Hadi sofraya geçelim

Sofraya geçtik ister istemez içime bir merak duygusu kapladı acaba ne oldu da hepsinin yüzü düştü umarım kötü bir şey olmaz bu konuyla daha fazla ilgilenmiyecem günümün kötü gitmesini istemiyorum.

Kahvaltımızı yapmıştık biz kuzenlerde biraz dışarıya çıkcaktık.

Ömer ;
Güzelim hadi çıkalım artık.

Ensar ;
Sanki podyuma çıkacak mübarek.

Uğur ;
Tamamya ne boş yaptınız geliyo işte kız.

Ensar ;
Zaten tek senin Elif'in haklı.

Uğur ;
Aynen sadece benim elifim haklı.

Bunların aralarında geçen muhabbet beni her zaman çok güldürüyor.

Ben ;
Geldimya iki dakika bekliyemezsiniz zaten.

Ali ;
Sen onlara bakma hadi gidelim.

Annem ;
Sakın geç kalmayın anneanneniz orda olucak.

Ben ;
Tamam anne hadi bay bay.

Evden çıkmıştık akşam anneannem doğum günümü kendi evinde kutlamak istemişti bu biraz tuhafıma gitti ama boşverdim.

Güzel bir kafeye geldik kahve falan sipariş ettik .

Hiçbiri konuşmuyordu herbiri bir yere dalmışlardı  onlar konuşmayınca ben söze girdim.

Ben;
Ne oldu hiç biriniz konuşmuyorsunuz .

Ömer;
Yok bir şey ya neyse söyle doğum günü kızı bugün ne yapmak istersin.

Ali ;
Aynen söyle bakalım ne yapalım.

Ben;
Himm ne yapalım aaa bugün resim galerisi açılıyor oraya gidelim olurmu lütfen lütfen.

Ömer ;
Emir anlaşıldı komutanım .

Hepmiz bu sözün üstüne o kadar gülmüştükki . Sohbet ederek kahvelerimizi içmiştik. Şimdi galeriye gidecektik kendimi bildim bileli her zaman resim çizerdim odamın her yerinde çizimler vardı zaten görsel sanatlar okumak istiyordum o yüzden kendimi geliştirmek için her galeriye katılmaya çalışıyordum ve bugün en sevdiğim öğretmenlerimden birinin galerisi vardı oraya gitmeyi kaç haftadır planlamıştım en sonunda gitmek beni çok heyecanlandırmıştı hesabı ödedik ve arabaya bindik.

GEÇMİŞİN İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin