hayatımın dönüm noktası

4 1 0
                                    

Elif'in anlatımıyla;

Anneannem ordaysa kesin büyük bir şey var içerdekiler bizim geldiğimizi duyduklarında hespi bize bakdı sadece anneannemin yüzü gülüyordu diğerkileri çok mutsuzlardı.

Anneannem:
Hoşgeldiniz çocuklar hadi gelin.

Bizde yavaştan içeri doğru gittik.

Anneannem:
Ömer,Elif yanıma gelin.

Ömerle son kez bir birimize baktık onunda gözlerinden okunuyordu nasıl korktuğu biliyordum oda istemiyordu o beni asla gelecekteki karısı olarak görmemişti bende onu gelecekteki kocam olarak görmemiştim ve görmemde onunla benim aramda çok güçlü bir bağ vardı ama bu bağ evlilik yolunda olan bir bağ değil kesinlikle.

Sakin bir şekilde ömerle ben anneannemin yanına oturduk.

Anneannem:
Evet çocuklar artık bu konuşmanın vakti gelmişti bildiğiniz gibi ikinizde aile geleneğimizi biliyorsunuz ve bizim için aile geleneğinin nasıl önemli olduğunu da biliyorsunuz   ailemizdeki herkez 13 yaşında nişanlanarak 18 yaşında evleniyorlar atalarımız bu geleneği uygun görmüş ve sizde devam ettirmek zorundasınız  inanınki bu ikiniz içinde iyi oldu tanımadığınız biriyle nişanlanmaktansa siz iki kuzen olarak nişanlanmak daha iyi olucak.

Bunu duyduktan sonra sanki başımdan aşağıya sular döküldü olmaz bize bunu nasıl yaparlar anlamış değilim.

Babam:
Tamam çocuklar bu siz 13 yaşında olacak bir şey o zaman tam konuşuruz Elif hadi kuzenlerini al odana gidin.

Ben:
T-tamam baba.

Ali,Ensar,Uğur,Ömer ve ben odamda oturmuş hepmiz şok olmuş vaziyetteydik söze direk Ali girdi.

Ali:
Bunlar ne yapmaya çalışıyorlar aklım almıyor.

Ensar:
Yeminlen şuan bu nişan işini çıkartan atalarımızmı neyse onları boğasım var.

Uğur:
Aynen benimde içimden o geçiyor kardeşim.

Ömer:
Elif, Elif bana bakarmısın güzelim.

Ben:
Hı? Efendim.

Ömer:
En azından tanımadığımız biriyle değil benimle nişanlanacan bu açıda düşün.

Ben:
Kendimi zaten tek avutma nedenim başka birisi olsaydı ne yapardım bilemiyorum.

Ömer:
Şu konuda emin olabilirsin ben seni çok seviyorum ve ömrümün sonuna kadarda sevicem asla ama asla işte ömer beni sadece evlenmek için seviyo beni kullanmak istiyo gibi şeyler aklından geçmesin sen benim minik kız kardeşimsin bunu unutma.

Ben:
Biliyorum merak etme aslada öyle bir şey düşünmem.

Dedikten hemen sonra ömere sarıldım o benim hayatımdaki tek dayanağım onu çok seviyorum.

Evett canlarım bölümün kısalığının farkındayım ileriki bölümlerde uzayıcak merak etmeyin sizleri seviyorum ❤️

GEÇMİŞİN İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin